مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس خبر داد؛

رتبه ۱۳ استان فارس در کاهش نرخ بیکاری در کشور

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: استان فارس جایگاه ۱۳ کشور در نرخ بیکاری را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سهراب مختاری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: برابر با آمار ارائه شده از مرکز آمار ایران فارس در موضوع نرخ بیکاری جایگاه ۱۳ را دارد.


وی ادامه داد: برابر با آمار ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران استان فارس رتبه ۱۳ کشور در موضوع نرخ بیکاری را دارد که این نشان از موفقیت در فعالیت های اشتغال آفرین در فارس است.


مختاری با اشاره به اینکه به این جایگاه راضی نیستیم و تلاش خود را برای بهتر شدن وضعیت به کار خواهیم بست، افزود: در مقایسه با چند سال قبل وضعیت استان فارس در موضوع اشتغال و بیکاری تفاوت کرده است.


وی در خصوص وضعیت فضای کسب و کار در فارس نیز گفت: طبق آخرین آمار اتاق بازرگانی ایران، استان فارس در موضوع فضای کسب و کار رتبه چهارم کشور را دارد که این نشان از مناسب بودن فضای کسب و کار و توجه به اقتصاد در استان فارس دارد.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس تصریح کرد: اولویتی که مد نظر قرار داده شده در استان فارس، حفظ اشتغال های موجود با استفاده از ایجاد کارگروه های رفع موانع تولید و یا تعامل گسترده میان دستگاه ها است که در این مسییر موفقیت های مناسبی کسب شده است.
انتهای پیام/ر


رتبه ۱۳ فارس در بیکاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.