بر اساس سرشماری آمار در سال90نرخ بیکاری در شهر لارستان 13و 4 دهم درصد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان گفت: دو موسسه کاریابی با نرخ بیکاری در لارستان 13 و 4 دهم درصد استعنوان کارجویان لارستان و تعاون هم اکنون در این شهرستان در زمینه های کسب فرصت‌های شغلی، مشاوره و راهنمایی شغلی جویندگان کار و کارفرمایان، معرفی جویندگان کار به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، معرفی جویندگان کار به واحدهای متقاضی نیروی کار و شناخت بازار کار داخلی مشغول به فعالیت هستند.
قاسمی با بیان اینکه فضای کسب ‌و کار فارس در سطح کشور دارای جایگاه 19 است تصریح کرد: نرخ مشارکت اقتصادی شهرستان لارستان پارسال 36 درصد بوده است.
وی افزود: در حال حاضر100 تعاونی با کارکردهای مختلف در این استان وجود دارد، و بیشترین تعاونی‌های موجود در این شهرستان مربوط به بخش‌های مسکن و خدمات است.
وی میزان اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم تعاونی‌ها در سطح  این شهرستان را حدود 3 هزار نفر دانست و گفت: با توجه به نوع فعالیت تعاونی‌ها، 47 درصد در بخش مسکن، 30 درصد در زمینه خدمات، 10 درصد در عرصه تولیدی، شش درصد نوع جدید، پنج درصد مصرف و دو درصد اعتبار در شهرستان لارستان فعالیت می کنند.
انتهای پیام/ن


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار