اکرمی گفت: در چهارسال اخیر قدم‌های مهمی در اجرای طرح جامع مالیاتی برداشته شده و شاهد افزایش سهم درآمدهای مالیاتی بوده‌ایم.

وزیر اقتصاد تورم را تک رقمی و خصوصی‌سازی را واقعی کردبه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رحمت‌الله اکرمی معاون خزانه‌داری وزارت اقتصاد در مراسم تودیع و معارفه وزیر اقتصاد که عصر امروز در وزارت اقتصاد برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های وزیر اقتصاد در چهارسال گذشته، گفت: رسیدن به تورم تک رقمی و پیروزی در جنگ‌های اقتصادی از جمله تعابیر پرتکرار و آشنایی که در دولت یازدهم شنیده شده است.

وی ادامه داد: قصد نداریم بگوییم همه این توفیقات نتیجه تلاش طیب‌نیا است چراکه به گفته وزیر اسبق این پیروزی‌ها نتیجه همکاری و تلاش هر سه قوه است.

اکرمی اظهار کرد: اگرچه کارهای فراوانی در دولت یازدهم در حوزه اقتصاد انجام شده اما کارهای انجام نشده زیادی هم وجود دارد که باید در دولت دوازدهم به نتیجه برسد.

 وی با اشاره به اینکه در چهارسال اخیر قدم‌های مهمی در اجرای طرح جامع مالیاتی برداشته شده و شاهد افزایش سهم درآمدهای مالیاتی بوده‌ایم، عنوان کرد: امروز بازار سرمایه عمق بیشتری یافته و سهم بالاتری در تأمین مالی پروژه‌های اقتصادی پیدا کرده است.

 معاون خزانه‌داری وزارت اقتصاد تصریح کرد: در حال حاضر اطلاعات دقیق‌تری از درآمدها و بدهی‌های دولت وجود دارد و توانسته‌ایم از خزانه‌داری روزآمدتری بهره‌مند شویم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار