جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت در حاشیه طرح پاکسازی نقاط آلوده از دستگیری 42 متهم تحت تعقیب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سرهنگ رضا محمد رضایی جانشین فرماندهی انتظامی جیرفت گفت: هدف پلیس ثبات امنیت و رضایتمندی شهروندان است.

وی افزود :پلیس شهرستان با برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های پاکسازی و برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی این مقوله را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی افزود: در ۴۸ ساعت گذشته تیم‌های تلفیقی این فرماندهی با هماهنگی قضایی، محل اختفای متهمین و هنجارشکنان اجتماعی را شناسایی و در عملیاتی منظم و منسجم ۴۲ نفر متهم تحت تعقیب مقامات قضایی را دستگیر کردند.

سرهنگ محمدرضایی گفت:توقیف ۲۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف، و امحاء شیشه دودی ۴۹ دستگاه خودرو از دیگر دستاورد‌های این طرح بوده است.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت با اشاره به مثبت بودن اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، افزود: پلیس با تمام توان و در چارچوب قانون، برخورد با مجرمان و اخلالگران نظم و امنیت عمومی را در دستور کار خود قرار داده و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/ی

دستگیری متهمان تحت تعقیب در جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.