در درگیری با پلیس موادمخدر؛

راننده قاچاقچی 200کیلوموادمخدر را رها کرد

درگیری مسلحانه پلیس رودبار جنوب با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر منجر به کشف ۲۰۲ کیلوگرم تریاک شد.

راننده قاچاقچی 200کیلوموادمخدر را رها کردبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرهنگ رضا فیروزبخت ، فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب گفت:در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر، پس از هفته ها کار اطلاعاتی، در نهایت پلیس رودبار جنوب از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد افیونی که قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از مرز های شرقی و از مسیر رودبارجنوب به صورت مسلحانه به مرکز کشور را داشتند مطلع شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران بعد از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در نهایت متوجه شدند باند مذکور قصد دارند محموله‌مواد مخدر را به وسیله یک دستگاه خودرویی نیسان حمل نمایند.

وی گفت: بلافاصله اکیپ های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با کمک دیگر عوامل انتظامی و پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان های عنبر آباد و کهنوج بصورت نامحسوس وارد عمل شده و محورهای مواصلاتی را تحت نظر گرفتند تا در نهایت خودروی مذکور را شناسایی و به راننده دستور ایست دادند که وی با بی توجهی نسبت به دستور پلیس با تیراندازی به سمت ماموران متواری شد.

وی افزود: ماموران نیز بلافاصله با استفاده از آتش پر حجم و اشرافیت بر منطقه خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی رودبارجنوب بیان داشت: راننده با بجا گذاشتن خودرو با استفاده از تاریکی هوا از منطقه متواری شد که تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

سرهنگ فیروزبخت ضمن اشاره به کشف مقدار ۲۰۲ کیلوگرم تریاک افزود: در این عملیات یک دستگاه خودرو توقیف و یک قبضه اسلحه غیر مجاز نیز کشف شد.

انتهای پیام/ح

کشف 200کیلومواد مخدر در رودبار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.