جانشین انتظامی شهرستان عنبرآباد از دستگيری عامل تير اندازی به سمت ماموران و اخلال در نظم و امنیت عمومی، توسط مجاهدان فی سبیل الله اين فرماندهی خبر داد‌ .

عامل تيراندازی به ماموران عنبرآبادی دستگیرشدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا براعلام پایگاه خبری پلیس ، سرگرد حیدر رفیعی گفت : ماموران انتظامی شهرستان در ادامه رسیدگی به پرونده تيراندازی یکی از چند شرور با هویت معلوم به سمت مامورین و اخلال در نظم و امنیت عمومی، سرنخ هایی از تردد وی در اين شهرستان به دست آوردند.

وی افزود: ماموران انتظامی با اشراف و رصد اطلاعاتی محل اختفاء، اين شرور را که سابقا هم تحت تعقیب دستگاه قضاء شهرستان بوده، شناسايی و ضمن هما هنگی با مقام قضايی، مشارالیه را در حالی که با یک دستگاه خودرو در حال ترددبود، محاصره و در یک عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه نامبرده را دستگیر که از وی یک قبضه سلاح جنگی و مقایری مهمات کشف شد.

این مقام انتظامی بيان داشت: از جمله اتهامات این متهم میتوان به اخلال در نظم و امنیت عمومی از طریق تیراندازی به سمت ماموران در حین خدمت، حمل و نگهداری سلاح جنگی و مهمات ممنوعه ، تهدید و قدرت نمایی با سلاح اشاره نمود که در این راستا متهم پس از تشکیل پرونده قضایی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شهرستان شد.

انتهای پیام/ح

دستگیری شرور وعامل تیراندازی در عنبرآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.