جزئیات جرایم بانکی؛

کشاورزان جنوب کرمان از بخشودگی جرایم بانکی برخوردار می شوند

مدیربانک کشاورزی جنوب کرمان گفت:کشاورزان و باغداران بدهکار می توانند با مراجعه به بانک کشاورزی از شرایط بخشش سود و جرایم بانکی اطلاع و در راستای پرداخت معوقات خود اقدام نمایند.

کشاورزان جنوب کرمان از بخشودگی جرایم بانکی برخوردار می شوندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان روشنی سالار مدیر ستادی بانک کشاورزی جنوب کرمان گفت: هدف از اجرای طرح بخشودگی سود و جرایم وام های بانک کشاورزی حمایت از قشر کشاورز و تولید کننده است.

وی افزود: در راستای حمایت از کشاورزان گرامی،در صورتیکه کشاورزان اصل قرار داد اولیه را بصورت نقدی تسویه نمایند بانک کشاورزی بدهی آنها ( سود و جرایم دیرکرد) را مورد بخشش قرار میدهد.

روشنی سالار افزود: از کلیه کشاورزان و بدهکاران بانکی دعوت بعمل می آید تا جهت اطلاعات بیشتر هر چه سریعتر به بانک کشاورزی مراجعه نمایند.

مدیر ستادی بانک کشاورزی جنوب کرمان گفت:با توجه به مهلت زمان کوتاه مدت در خواست می گردد کشاورزان به بانک کشاورزی مراجعه و جهت تعیین و تکلیف بدهی خود اقدام لازم را انجام دهند.

وی افزود:هدف از اجرای این طرح حمایت از قشر کشاورز و تولید کننده است که می تواند بسیاری از مشکلات این قشر سختکوش را مرتفع نماید.

انتهای پیام/ح

بخشش سود وجرایم دیرکرد وام کشاورزان جنوب کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار