فرماندار نمین خبر داد؛

احداث مینی پالایشگاه پتروساین در شهرک صنعتی شماره 2

فرماندار نمین گفت: با هزینه‌ای بالغ بر یک هزار و 720 میلیار ریال؛ مینی پالایشگاه پتروساین در شهرک صنعتی شماره 2 راه‌اندازی می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرهاد عبدالعلی‌پور فرماندار نمین در بازدید از مراحل آماده‌سازی این مینی پالایشگاه با اشاره به اینکه کار احداث آن توسط بخش خصوصی انجام می‌گیرد، اظهار کرد: این کارخانه در مساحتی بالغ بر 28 هکتار احداث می‌شود.

وی افزود: با احداث این پالایشگاه برای 250 نفر به صورت مستقیم و برای بیش از یک هزار نفر به شکل غیر مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

فرماندار نمین با بیان اینکه تمامی مراحل قانونی و اداری برای احداث این کارخانه تولیدی انجام شده است، اضافه کرد: این کارخانه انواع قیر، نفت سفید، نفت گاز، بنزین معمولی بدون سرب و نفت سبک را تولید خواهد کرد.

عبدالعلی‌پور با اشاره به اینکه تمامی ماشین‌آلات این کارخانه خریداری شده و آماده است، تبیین کرد: امید آن می‌رود با راه‌اندازی این پالایشگاه هم وضعیت اشتغال در منطقه بهبود یابد و هم نیازهای استان به محصولات پالایشگاهی در داخل استان اردبیل تولید شود.

وی تشریح کرد: این واحد تولیدی از جمله طرح‌های راکد صنعتی در استان اردبیل بود که سرمایه‌گذار جدید با در دست گرفتن آن و پرداخت بدهی‌های گذشته در حال راه‌اندازی مجدد و احیای آن است.

فرماندار نمین با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید بیش از 25 طرح بزرگ اقتصادی و عمرانی در این شهرستان از رکود خارج و دوباره احیا شده‌اند، عنوان کرد: با تمام توان آمادگی حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی را داریم.

 

منبع: فارس

انتهای پیام/ی

احداث پالایشگاه در نمین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.