مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت:عملیات نوسازی مجموعه ورزشی ۱۷ شهریور شهر زاهدان اغاز شد.

ثوری مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت : این مجموعه ورزشی از قدیمی‌ترین مکان‌های ورزشی شهر زاهدان است که قبل از تخریب آن بیش از ۱۰ رشته ورزشی در ان فعال بود.

وی ادامه داد:باتوجه به قدمت بالای سالن‌های ورزشی و نداشتن مقاومت لازم این مجموعه تصمیم به تخریب و بازسازی این مجموعه ورزشی در چند فاز مختلف گرفته شد.

ثوری گفت: طرح جامع مجموعه ورزشی ۱۷ شهریور شامل ۲ فاز است که فاز اول سالن‌های ورزشی و فاز دوم زمین‌های چمن هستند که بر اسای پیش بینی‌های انجام شده بازسازی کل مجموعه ۱۷ شهریور طی یک بازه زمانی شش ساله با مبلغی بالغ بر ۶ میلیارد تومان به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه عملیات بازسازی فاز اول مربوط به سالن‌های ورزشی یک هفته است که اغاز شده افزود:قرار است که فاز اول این مجموعه در سه طبقه ساخته شود که طبقه اول سالن‌های ورزشی طبقه دوم دفتر مشترکین هیات‌ها و طبقه سوم هم خوابگاه‌های ورزشی باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد:اهمیت سالن‌های ورزشی در اولویت قرار گرفته و سال اینده در هفته دولت مورد بهره برداری قرار می‌گیرد و ساخت فاز‌های بعدی دفتر امور مشترکین هیات‌ها و خوابگاه‌های ورزشی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/پ

عملیات بازسازی فاز اول سالن‌های ورزشی در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.