هجوم میلیونی پشه‌ها به خودروی یک گردشگر + فیلم

مردی که برای ماهیگیری به کنار ساحل رفته بود، به بدترین شکل ممکن غافلگیر شد.

باز ماندن پنجره ماشین و حمله عجیب‌ترین سارقانی که تا کنون دیده اید + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تفریح یک مرد برای ماهیگیری با دوستانش، به شکلی خنده‌دار و البته کمی هم ترسناک تمام شد. این مرد روسی که فراموش کرده بود شیشه پنجره ماشین خود را بالا بکشد، پس از بازگشت با این صحنه‌ وحشتناک روبرو شد؛ بیشتر از یک میلیون پشه داخل ماشین بال می‌زدند، فضای داخل خودرو کاملا پر شده بود از پشه‌های بی‌رحمی که تمام روکش صندلی را به خیال مکیدن خون سوراخ کرده بودند. به احتمال زیاد پشه‌ها بوی انسان را از داخل خودرو احساس کرده‌  و حالا به خیال مکیدن خون راه خود را به این سمت کج کرده‌ بودند.

صاحب خودرو می‌گوید: در کنار دوستانم آنقدر شاد بودم که برای لحظاتی فراموش کردم شیشه‌های خودرو را بالا بکشم. حالا این حشرات موذی آنقدر به روکش صندلی ماشینم ضرر زده‌اند که تمام خوشحالیم از بین رفت.

گفتنی است؛ پشه‌های آلوده سالیانه جان میلیون‌ها نفر را در جهان می‌گیرند. طبق آمار سازمان بهداشت جهانی (WHO)  تنها در سال 2013، 584  نفر در اثر نیش پشه آلوده جان دادند و سالانه 198 میلیون مالاریا تشخیص داده می‌شود.

 

 انتهای پیام/

پشه‌ها مرد ماهیگیر را غافلگیر کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار