طراحی منحصربه‌فرد بالش سیار +فیلم

همراه داشتن این بالش به شما کمک می‌کند تا در هر موقعیتی بتوانید راحت بخوابید.

بالشتی که کمک می‌کند تحت هر شرایطی بخوابید+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛خواب یکی از مهمترین عوامل موثر در سلامت و کارایی افراد است. از تاثیرات بی‌خوابی بر سلامت افراد می‌توان به کاهش تمرکز، سردردهای مزمن، کم خونی، تضعیف سیستم ایمنی بدن اشاره کرد. مطالعات نشان می‌دهد که افراد شاغل به دلیل نداشتن خواب کافی، نسبت به سایرین بیشتر در معرض مضرات بی‌خوابی قرار دارند.

انسان امروز حتی با وجود پیشرفت‌های بسیاری که در مسیر آسایشش رخ داده، باز هم دچار این معضل است در نتیجه استفاده از هر فرصتی برای استراحت، حتی به مدت چند دقیقه واقعا اجتناب ناپذیر است. این فرصت ممکن در طول سفر، یا در مسیر بازگشت و یا حتی هنگام رانندگی پیش بیاید.

از طرفی خوابیدن در هر شرایطی می تواند به اندازه بی‌خوابی آسییب زننده باشد. معمولا بعد از این فرصت‌های کوتاه استراحت، به دلیل وضعیت نامناسب سر، خستگی و گاهی درد شدید در ناحیه گردن و یا کمر احساس می‌شود که بسیار آزاردهنده است. این مساله باعث شد که طراحان به فکر چاره باشند و وسیله ای را طراحی نمایند که بتواند تا حدودی از شدت این آسیب‌ها بکاهد.

ویدئوی زیر تصاویری از کارایی بالشی است که علاوه بر حمل آسان، به دلیل طراحی منحصر به‌فردش،برای استفاده در هر موقعیتی است.. این بالشت از جنس پارچه  مناسب است و با دمیدن هوا به درون آن قابل استفاده می‌شود. افراد می‌توانند در هر موقعیتی مثلا در هواپیما، در درون خودرو و یاحتی روی نیمکت از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/

بالش مسافرتی خاص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار