تمامی دستگاه ها، سازمان‌ها نقش اساسی در تولید امنیت برعهده دارند و مردم قدرت نرم پلیس در برقراری نظم و امنیت اجتماعی هستند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میر فیضی فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه تولید امنیت یک محصول جمعی است گفت:: تمامی دستگاه ها، سازمان‌ها و مردم نقش اساسی را در تولید امنیت برعهده دارند و توفیق ما در ماموریت‌ها کسب رضایت و اعتماد شهروندان است.


وی بسط و گسترش زمینه‌های تعامل و همکاری فی مابین را امری ضروری دانست و افزود: طراحی‌های محیطی و هدفدار کردن بستر‌های تعاملی پلیس با مردم گامی موثر در این زمینه خواهد بود.


فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه مردم قدرت نرم پلیس در برقراری نظم و امنیت اجتماعی هستند، گفت: شهروندان و نهاد‌های اجتماعی در برقراری امنیت نقش محوری دارند و باید ساز وکار‌های اساسی را در این رابطه ایجاد کنیم.


سردار میر فیضی با بیان اینکه مردم سرمایه اجتماعی پلیس به شمار می‌روند و باید با این قدرت اجتماعی جامعه را کنترل کنیم، افزود: ما به دنبال اقتداری هستیم که مردم از آن لذت و مجرمان از آن حساب ببرند، اقتداری که قدرت معنوی ماست و کارآمدی پلیس در پاسخگو بودن پلیس است.


وی با اشاره به نقش محیط در ارتقای منزلت اجتماعی افراد، گفت: ایجاد بستر‌های محیطی مناسب با همکاری خیرین امنیت ساز یکی از مهمترین اهداف نیروی انتظامی در ارتقای منزلت اجتماعی افراد و مراجعین به مراکز انتظامی است.


انتهای پیام/آ


اعتماد مردم قدرت پلیس در برقراری امنیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار