شهدا چراغ افروز مسیر الی الله و عاقبت به خیری و سعادت هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میر فیضی فرمانده انتظامی مازندران با حضور در منزل شهید"عسگر کرمی" با خانواده این شهید والامقام دیدار و از آنان دلجویی کرد و گفت: شهدا چراغ افروز مسیر الی الله هستند و هر کس در این مسیر حرکت کند، یقینا مسیسر عاقبت به خیری و سعادت است و ما از چراغ فروزانی که این برگزیدگان روشن کرده اند، مسیر حقیقت را پیدا می‌کنیم.


وی به جایگاه معنوی خانواده شهدا اشاره کرد و افزود: خانواده‌های شهدا بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب هستند و تکریم آنان تکلیف تمامی آحاد مردم و مسئولان است.


سردار میرفیضی با اشاره به اینکه شهدا گلچین خدا از نوع بشر هستند، گفت: بی شک شهدا انسان‌های خاصی بودند و ظرفیت و استعداد الهی شدن را خدا در این انسان‌ها دیده و از بین همه انسان‌های الهی اینان را گلچین کرده است.


وی افزود: امنیت پایدار امروز کشورمان مرهون خون و از خود گذشتگی شهدای عزیز است.


شهید عسگر کرمی سال ۱۳۷۵ در در گیری با اشرار مسلح در مرز "میرجاوه" استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامي مازندران در ادامه با حضور در منزل جانباز جنگ تحمیلی "سید اسماعیل سخائی" از کارکنان پیشکسوت پلیس آگاهی و جانبازان عملیات کربلای 5 با این جانباز سرافراز اسلام دیدار و گفتگو کرد.

سردار میرفیضی جانبازان را سرمایه های معنوی صف جهاد دانست و افزود : حضور این سرمایه های معنوی مایه دلگرمی مردم و توجه خداوند به زمینیان است.


انتهای پیام/ع


عاقبت به خیری با حرکت در مسیر شهدا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.