مدیریت نمایشگاه جامع تولیدات ملی گفت: نمایشگاه جامع تولیدات ملی، نمایشگاهی تخصصی و دانش بنیان با ایجاد موقعیتی برای به نمایش گذاشتن تولیدات عرضه کنندگان آغاز به کار خواهد کرد.

نخستین نمایشگاه جامع تولیدات ملی 14 تیرماه آغاز به کار می کندبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،رضوانه مجلسی راد مدیریت نمایشگاه جامع تولیدات ملی در نشست خبری در خصوص تاریخ برگزاری نخستین دوره این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه جامع تولیدات ملی از 14 تا 19 تیر ماه در بوستان گفتگو در 4 حوزه مواد غذایی، صنایع دستی، پوشاک، نوآوری و خلاقیت های ملی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حوزه نوآوری و خلاقیت های ملی شامل اختراعات نخبگانی است که تولیداتشان به مرحله ی تولید انبوه نرسیده اختصاص دارد، بیان کرد: نمایشگاه جامع تولیدات ملی، نمایشگاهی تخصصی و دانش بنیان با ایجاد موقعیتی برای به نمایش گذاشتن تولیدات عرضه کنندگان آغاز به کار خواهد کرد. همچنین برنامه ریزی شده تا این نمایشگاه به صورت 4 دوره در یک سال در حوزه های یاد شده برگزار شود که در نخستین دوره آن حدود 100 تولید کننده شرکت کرده اند.

مجلسی راد در ادامه گفت: در راستای ایجاد انگیزه برای تولیدکنندگان و مراجعین فرصتی برای خرید و فروش کالا ها در نمایشگاه جامع تولیدات ملی در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار