رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: از وزارت آموزش و پرورش خواسته‌ایم تا دو ماه آینده سیستمی را برای ارتقای فضای امنیتی سوالات امتحانی طراحی کند.

/////"محمدمهدی زاهدی" رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اخباری درباره لو رفتن سوالات امتحان نهایی گفت: بیش از 99.9 درصد اخبار در مورد لو رفتن سوالات امتحانات نهایی یا کنکور دروغ و شایعه است.

وی ادامه داد: تنها شهر کوچکی در یکی از استان‌های جنوبی کشورمان ده دقیقه قبل از آغاز امتحان سوالات لو رفت، البته این امر هیچ تاثیری در آزمون نداشته است.

نماینده مردم کرمان با تاکید براینکه فضای موجود کاذب و همراه با شیادی است، تصریح کرد: بسیاری از اشخاصی که از کلاس‌های کنکور درآمدهای آنچنانی دارند به این موضوع دامن می‌زنند وگرنه فضای ایجاد شده صحت ندارد البته لو رفتن سوالات هم موجب افزایش فضای امنیتی و قرنطینه سوالات قبل از امتحانات از سوی وزارت آموزش و پرورش شده است.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: ما از وزارت آموزش و پرورش طی نامه رسمی خواسته‌ایم تا طی دو ماه آینده سیستم جدیدی را برای ارتقای فضای امنیتی سوالات طراحی و به مجلس ارائه کنند تا شائبه‌ای باقی نماند.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت لو رفتن سوالات امتحان نهایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار