در مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان، قضات و جمعی از مسئولان و کارکنان حوزه قضایی شهرستان پلدختر گلزار شهدا این شهر گلباران و عطر افشانی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  شرکت کنندگان در این مراسم در نخستین روز از قوه قضاییه، با غبار روبی و گلباران و عطر افشانی قبور شهدا با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام و یاد و خاطره آن‌ها را گرامی داشتند و با آرمان‌های والای امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

سوری رئیس دادگستری پلدختر در حاشیه این مراسم با گرامیداشت هفته قوه قضاییه یاد و خاطره دکتر شهید بهشتی و یارانش را گرامی داشت و گفت:شهدا حق بزرگی به گردن ما دارند که در دوران دفاع مقدس از همه چیز خود به خاطر ارزش‌های والای اسلام گذشتند.

وی افزود: شهید بهشتی با تفکرات دینی و اندیشه‌های ناب اسلامی خود ساختار نوین و امور قضایی کشور را با گذر از تنگنا‌های آن زمان بنا نهاد و برای حفظ ارزش‌های اسلامی از هیچ تلاشی تا لحظه شهادت فرو گذار نکرد و سرانجام دشمنان سایه بلند وی را سنگین دیدند و او را به شهادت رساندند.

رئیس دادگستری پلدختر گفت: امروز قوه قضاییه یکی از مظاهر و ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران است که در این راه رسالت خطیری را به عهده دارد و باید در جهت تحقق عدالت قضایی و حفظ حقوق مردم گام بردارد.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.