به مناسبت فرا رسیدن شب های قدر سفره های آسمانی از محل موقوفات شیراز برپا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جواد یزدانی کارشناس روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: این سفره های آسمانی در راستای اجرای طرح نیات واقفین از محل موقوفات شیراز در بقاع متبرکه، مساجد و حسینیه ها برپا می شود که روزه داران در این ایام میهمان این سفره های اطعام هستند.
 
وی بیان کرد: همزمان با 18 رمضان و نخستین شب از لیالی قدر از محل موقوفه معزالوزاره در محل دانشکده علوم قرآنی 300 پرس غذا و در مسجد رسول الله واقع در بلوار رسول اعظم 700پرس غذا در بین روزه داران توزیع می شود.
 
یزدانی با اشاره به اینکه در شب بیست و سوم ماه رمضان 300نفر از روزه داران در آستان مقدس علی ابن حمزه(ع) میهمان سفره اطعام افطاری از محل موقوفه حاجیه بی بی هستند، افزود: در این شب پر برکت 600 روزه داران از سوی خیریه سرطان واقع در چهارراه خیرات میهمان سفره اطعام می شوند.
 
وی ادامه داد: در مسجد الجواد واقع در بلوار رحمت و آستان مقدس زینبیه در گود عربان از محل موقوفات ظریف کار، موقوفات آقاباباخان و موقوفات شیراز در بقعه متبرکه شاهداعی الی الله (ع) و حسینیه آقاباباخان در سه شب لیالی قدر روزه داران مهمان این سفره های اطعام هستند.
 
یزدانی افزود: در 2مسجد امام سجاد(ع) واقع در بلوار پاسداران و مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در بلوار نصر از موقوفه شیادانی و موقوفه حاج علی اکبر قوام در 2 محل کاظمیه واقع در شاهزاده قاسم(ع) و خیریه پوراسلامی روزه داران اطعام می شوند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار