در دومین جمعه از ماه مبارک رمضان بقاع متبرکه با برپایی سفره های افطاری از روزه داران میزبانی می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جواد یزدانی کارشناس اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: این سفره های افطاری در فضایی صمیمانه به وسیله خادمان بقاع متبرکه برای میزبانی از روزه داران برپا می شود.
 
وی با اشاره به اینکه در 8 بقعه متبرکه و حسینیه سفره های اطعام برپا می شود، بیان کرد: 18 خرداد ماه امسال مصادف با سیزدهم ماه رمضان مراسم افطاری در حسینیه آقاباباخان واقع در بلوار رحمت از محفل موقوفات آقاباباخانی و در حسینیه الزهرا واقع در شهرک پرواز از محل موقوفات ناحیه یک شیراز روزه داران اطعام می شوند.
 
یزدانی تصریح کرد: در محل حسینیه قوام واقع درخیابان لطفعلی خان زند از محل موقوفه حاج رضایی و در حسینیه شهداء واقع در خیابان فاضل نیز بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء روزه داران مهمان سفره های آسمانی از محل موقوفات هستند.
 
وی ادامه داد: در دومین جمعه از ماه مبارک رمضان روزه داران در دو مسجد شهر شیراز از محل موقوفات و در مسجد امام حسن مجتبی (ع) واقع در خیابان آزادگان از محل موقوفه حاج علی اکبرقوام روزه داران، مددجویان کمیته امداد منطقه 5 و مسجد امام زمان(عج) واقع در چهارراه شریف آباد روزه داران از محل موقوفات ناحیه یک شیراز اطعام می شوند.
 
کارشناس روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) روزه داران در بقعه متبرکه سید نظام الدین محمود(ع) شاهداعی الی الله میهمان سفره افطاری این بقعه متبرکه از محل کمکهای خیرین هستند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار