درایام ماه مبارک رمضان روزانه 3 هزار نفر در سفره افطاری ساده امامزاده حسن(ع) شهر کوپن و بقاع متبرکه شهرستان مصیری میهمان می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید نادر حسینی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رستم گفت : همزمان با اجرای طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص شهرستان رستم محفل نورانی ترتیل و جزء خوانی قرآن کریم در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) شهر کوپن برگزار می شود.
 
حسینی با بیان اینکه این مراسم همه روزه رأس ساعت 19 برگزار می شود، افزود: در محل این آستان مقدس همه روزه نماز جماعت ظهر و عصر و مغرب با حضور عموم مردم اقامه می شود.
 
وی ادامه داد: هر روز در محل آستان مقدس امامزاده حسن(ع) از محل موقوفه معین التجار بوشهری تعداد 2 هزار نفر در لحظه افطار اطعام می شوند.
 
حسینی با بیان اینکه در بقاع متبرکه شهرستان مصیری نیز طرح ضیافت الهی اجرا می شود، بیان کرد: در بقاع متبرکه شهرستان مصیری نیز روزانه در زمان افطار از محل موقوفه معین التجار بوشهری هزار نفر اطعام می شوند.
 
گفتنی است در ایام ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه و امامزادگان مطهر این شهرستان مراسم سخنرانی روزانه با حضور روحانیون، برپایی محفل و تفسیر قرآن کریم و ویژه برنامه های شهادت حضرت علی (ع) و مراسم احیاء شبهای قدر برگزار می شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.