داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ بخاطر برقراری یک کانال ارتباطی مخفی با مسکو، قرار است با اعضای کمیته اطلاعاتی سنا ملاقات کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی بی اس نیوز، "جرد کوشنر"، داماد و مشاور ارشد "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا قرار است در روزهای آینده با اعضای کمیته اطلاعاتی سنا ملاقات کند.

در این جلسه از جرد کوشنر در خصوص ملاقات هایی که با "سرگئی کیسلیاک"، سفیر روسیه در آمریکا داشته است سؤالاتی پرسیده می شود.

"انگوس کینگ"، سناتور مستقل ایالت مین آمریکا که یکی از اعضای کمیته اطلاعاتی سنا است در مصاحبه با شبکه سی ان ان در روز پنجشنبه اعلام کرد: جرد کوشنر تا هفته آینده با اعضای این کمیته یک جلسه رو در رو خواهد داشت. اعضای کمیته پرسشهایی را در خصوص اتهامات وارد شده به وی از او می پرسند و همچنین از او درخواست می کنند که اسنادی را ارائه کند.

سخنگوی انگوس کینگ هم روز جمعه اظهارات این سناتور مستقل را تأیید کرد.

تعدادی از اعضای دیگر کمیته اطلاعاتی سنا هم اعلام کردند کوشنر در این جلسه باید به پرسشهایی پاسخ دهد و اسناد درخواستی را ارائه کند.

تاکنون تاریخ دقیق برگزاری این جلسه مشخص نشده است.

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست حدود دو هفته پیش در گزارشی فاش کرد که داماد ترامپ در دیدار ماه دسامبر خود با سفیر روسیه در واشنگتن، خواستار برقراری ارتباط با کرملین از طریق کانال های مخفی شده بود. اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی) اکنون در حال بررسی ارتباط میان کوشنر با کیسلیاک و سرگئی گورکوف، رئیس بانک دولتی روسیه است. 

با وجود این اتهامات، دونالد ترامپ با حمایت از دامادش اعلام کرد: جرد اقدامات مهمی را برای کشور انجام می دهد. من به او اطمینان کامل دارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار