مشهد؛

پرونده کنسرسیوم بانکی شرکت پدیده بسته شد

با امضای مشارکت نامه مربوط به سندیکای بانکی شرکت پدیده، پرونده کنسرسیوم بانکی این شرکتشرکت پس از ٦ ماه تلاش و پیگیری بسته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت:به منظور سرعت بخشیدن به روند تایید، تصویب و توشیح مشارکت نامه مربوط به سندیکای بانکی اعطای ٥ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به شرکت پدیده، روز گذشته مشارکت نامه مربوطه در اختیار وزارت کشور قرار گرفت.

وی افزود: با انجام هماهنگی لازم و مذاکره با مدیران عامل سه بانک ملی، ملت و تجارت، نهایتا مشارکت نامه مورد نظر به امضای مدیران عامل این سه بانک رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: طی روز گذشته و امروز همچنین با مدیران عامل بانک‌های ملی، سپه و شهر نیز مذاکره و در نتیجه مقرر شده است که قدرالسهم این سه بانک نیز، حداکثر ظرف چند روز آینده به حساب تعیین شده برای کنسرسیوم واریز شود.

دین پرست افزود: با این اقدام جهادی مشترک بانک مرکزی و بانک‌های عامل عضو کنسرسیوم، پرونده کنسرسیوم بانکی ویژه اعطای تسهیلات بانکی به شرکت پدیده نیز بسته شده تلقی می‌شود و همزمان با تحویل نسخ مشارکت نامه به بانک صادرات (لیدر سندیکا) که امروز انجام خواهد پذیرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: اکنون همه نگاه‌ها به تلاش اعضای هیات مدیره شرکت پدیده برای آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های نیمه تمام، طی روزهای آینده و بازگشت اعتماد و امید به مجموعه است.

انتهای پیام//ف. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.