رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از دستگیری 3 عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 11کیلو و 985 کیلو تریاک خبر داد.

سرهنگ علیرضا ثقفی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و بر خورد با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر، ماموران اجرایی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر محمودآباد از فعالیت عاملی افیونی در شهرستان محمودآباد با خبر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان افزود: ماموران با موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعلاتی متهم را در حین حمل مواد مخدر با یک دستگاه خودروی وانت پیکان در ورودی شهرستان محمودآباد شناسایی کنند.

سرهنگ ثقفی گفت: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و خودروی وی توقیف شد.

وی افزود: در بازرسی از خودروی این سوداگر مرگ 9 کیلو تریاک در بسته های آماده برای فروش کشف و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری دو نفر دیگر از سودجویان مواد مخدر با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های عباس آباد و چالوس خبر داد و گفت: این عاملان افیونی که قصد انتقال مواد مخدر با یک دستگاه خودروی ماکسیما به این شهرستان ها را داشتند در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از خودروی این دو متهم نیز یک کیلو هروئین و 1کیلو و985 گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ ثقفی از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان ساری خبرداد و افزود: در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در شهرستان ساری ماموران موفق به شناسایی 5 عامل خرده فروش مواد مخدر و توقیف یک دستگاه خودروی پژوی 405 در این شهرستان شدند.

وی با اشاره به این که در بازرسی از این عاملان افیونی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و آلات استعمال مواد مخدر کشف شد گفت: متهمان این عملیات ها پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران با اشاره به این که مواد مخدر از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده ها و تزلزل افکار و ذهن خلاق جوانان جامعه است، از خانواده ها خواست برای مقابله با این بلای خانمانسوز با پلیس همکاری کرده و در صورت شناسایی عاملان افیونی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام دارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.