رقابت تبلیغاتی نامزدهای شوراهای شهر و روستا در مازندران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علیرضا یونسی رئیس ستاد انتخابات دوازدهمین دوره رئیس جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در مازندران گفت: در این دوره از رقابت های انتخابات شوراها افزون بر 16 هزار نامزد با هم رقابت می کنند.

وی افزود: طبق قانون زمان قانونی تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی از ساعت 24 شب گذشته شروع و تا ساعت 8 صبح روز 28 اردیبهشت، 24 ساعت پیش از برگزاری انتخابات ادامه خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات دوازدهمین دوره رئیس جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در مازندران از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست تا قانون تبلیغات را رعایت کنند و از هر گونه بی نظمی و تبلیغات غیرقانونی پرهیز کنند.

انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره رئیس جمهوری جمعه 29 اردیبهشت در مازندران برگزار می شود.

در استان مازندران برای برگزاری انتخابات شوراها و رئیس جمهوری افزون بر 8 هزار شعبه اخذ رای پیش بینی شد و 50 هزار نفر کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند و 2 میلیون و 242 هزار نفر واجد شرایط اخذ رای هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.