کمیته فضای مجازی، رفتار نامزدهای انتخابات را در ساری رصد می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسین زادگان فرماندار ساری با بیان اینکه کمیته رصد فضای مجازی در محل ستاد انتخابات شهرستان ساری تشکیل شده است، گفت: کمیته رصد فضای مجازی به صورت شبانه روزی در حال رصد رفتار انتخاباتی افراد در فضای مجازی است.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به زمان نام نویسی نامزدهای انتخابات شورای شهر و روستا و حجم کاری بسیار، اعضای کمیته ها از 20 اسفند به صورت دو شیفت کاری در محل ستاد حضور خواهند داشت.

فرماندار ساری گفت: برای هرگونه تبلیغات زود هنگام کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا ابتدا تذکر داده و در صورت تکرار، در پرونده تایید صلاحیت آنها لحاظ می شود.

احمد حسین زادگان افزود : صیانت از اخبار ستاد انتخابات وظیفه همه دست اندرکاران این حوزه است و برای افراد متخلف اشد مجازات در نظر گرفته می شود.

وی از استقرار کمیته حقوقی در فرمانداری ساری خبر داد و گفت : شهروندان می توانند با مشاهده تبلیغات زود هنگام و غیر قانونی نامزدها، مراتب را به این کمیته گزارش کنند.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه آموزش سامانه برگزاری انتخابات برای مجریان انتخابات شروع شده است، افزود :کمیته آموزش طبق تقویم آموزشی کار آموزش کارگاهی را شروع کرده است .

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار