رئیس اتحادیه خیاطان و فرش و بافندگی آمل گفت: ادغام اتحادیه‌های صنفی تنها مختص قالی‌بافان نیست و برای بقیه صننوف مانند اتحادیه قصابان و غیره نیز به اجرا درآمد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، شهناز امینی درباره ادغام افزود: ادغام اتحادیه‌های صنفی که فعالیت‌های صنفی مشابه و همگن دارند با هدف تقویت و چابک سازی این اتحادیه‌ها در سراسر کشور انجام شد و این طرح برای بقیه صننوف مانند اتحادیه قصابان و غیره نیز به اجرا درآمد.

وی با بابیان اینکه این ادغام خللی در ارائه مطلوب و مناسب به صنف بافندگان ایجاد نکرد، گفت: باتوجه به اینکه ادغام اتحادیه خیاطان با فرش و بافندگی موجب افزایش حجم کاری ما شد اما تمام سعی خود را کردیم تا این وظیفه محوله را به درستی انجام دهیم.

امینی به تمدید و صدور 400 کارت عضویت برای قالی‌بافان در این مدت اشاره کرد و افزود: در مدت هشت ماه ادغام این دو مجموعه با یکدیگر، توانستیم 50 پروانه کسب برای قالی‌بافان صادر کنیم.

باتوجه به اینکه در گزارش قبلی کارشناس و بافنده آملی حذف بیمه قالیبافان را یکی از مشکلات این صنف عنوان کرد روند این مساله را از رئیس اتحادیه خیاطان و فرش و بافندگی آمل جویا شدیم.

رئیس اتحادیه خیاطان و فرش و بافندگی آمل با اشاره به تسهیلات به وجود آمده برای قالی‌بافان و رفع مشکل بیمه آنها، افزود: تاییده کارت بیمه به صورت رایگان و آنلاین در اتحادیه انجام می‌شود و همچنین تمدید و عضویت کارت هم رایگان است.

امینی با اشاره به سهولت در دریافت پروانه کسب، گفت: همچنین دریافت پروانه کسب برای قالی‌بافان به قیمتی بسیار کم‌تر از سابق انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار