هفته‌نامه تایم نوشت مشاور سابق امنیت ملی آمریکا مبلغ 150 هزار دلار از درآمدهای خود را در سال 2016 در فرم اطلاعات مالی شخصی‌اش ذکر نکرده است.

پنهان‌کاری مایکل فلین در ارائه اطلاعات مالی خود
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی هفته نامه خبری «تایم»‌ آمریکا در مقاله ای نوشت مایکل فلین، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا مبلغ 150 هزار دلار از درآمدهای خود در سال 2016 را در فرم اطلاعات مالی شخصی اش که در کاخ سفید بایگانی است، ذکر نکرده است. وی همچنین داشتن روابط مالی با شبکه تلویزیونی آر تی که تحت حمایت دولت روسیه است را عنوان نکرده است. 

فلین که در 13 فوریه بخاطر گمراه کردن مایک پنس، معاون رییس جمهور آمریکا در زمینه تماس‌هایش با سرگئی کیسلیاک توسط دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا اخراج شد، اطلاعات مالی خواسته شده از وی را فقط تا دو روز قبل از خروجش از کاخ سفید اعلام کرده است. 

تایم در ادامه نوشت:‌ مورخ 31 مارس یک فرم اصلاح شده (مربوط به اطلاعات مالی مایکل فلین)‌ در شورای اداری کاخ سفید بایگانی شد. این تاریخ همان روزی است که دولت (آمریکا) به افشای عمومی فرم‌های اطلاعات مالی کارکنان ارشد مبادرت ورزید. مایکل فلین، بخشی از درآمدهای خود را به کاخ سفید اطلاع نداده است.

تایم افزود:‌ (اطلاعات درج شده در)‌ فرم اولیه شامل 150 هزار دلار درآمد کسب شده از 12 بار صحبت کردن در رسانه ها در سال 2016 که 10هزار دلار آن را به علت همکاری با ابراهیم کورتولوس که از وابستگان به رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه است، دریافت کرده است. ماه گذشته مایکل فلین مجبور شد که به عنوان نماینده خارجی برای انجام امور محوله از جانب دولت ترکیه در جریان انتخابات ریاست جمهوری ترکیه ثبت نام کند. همچنین کاخ سفید از روابط مایکل فلین با شرکت« اینو ووInovo» اطلاعی نداشته است. این شرکت فلین را استخدام کرده بود تا به ارتقای روابط ترکیه و آمریکا کمک کند. 

تایم در ادامه نوشت: فرم اطلاعات مالی مربوط به مایکل فلین فاقد اطلاعات درباره (آن قسمت از)‌ منابع درآمد او در سال 2015 و 2016 است که درآمد بیش از 5 هزار دلار را شامل می شود. این قسمت از درآمد او شامل یک مورد صحبت کردن در برنامه ای از شبکه آرتی RT روسیه در سال 2015 است که بخاطر آن این شبکه تلویزیونی که تحت حمایت دولت روسیه است به وی بیش از 30 هزار دلار پرداخت نمود. میکل فلین در جشن دهمین سالگرد راه اندازی شبکه آر تی شرکت کرد که در آن در کنار ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه نشست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار