انفجار و تیراندازی نزدیک بیمارستان نظامی کابل افغانستان، که به سفارت آمریکا در این کشور نزدیک است، به وقوع پیوست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه پرس تی وی لحظاتی قبل در خبری فوری اعلام کرد به گفته شاهدان یک عامل انتحاری کمربند انفجاری خود را در برابر بیمارستان نظامی سردار «محمد داوود خان» نزدیک سفارت آمریکا در منطقه دیپلماتیک «وزیر اکبر خان» کابل منفجر کرد. 

این شبکه همچنین از وقوع تیراندازی در این منطقه خبر داد.

بر اساس گزارش خبرگزاری طلوع‌نیوز افغانستان، بیمارستان سردار محمد داودخان، هدف این حمله بوده است و چند مهاجم مسلح در داخل ساختمان این بیمارستان حضور یافتند.

این خبرگزاری به نقل از دکترهای حاضر در این بیمارستان نوشت مهاجمین پنج نفر بودند که یکی از آن‌ها خود را مقابل ورودی بیمارستان منفجر کرد و چهار مهاجم دیگر با کمربندهای انفجاری وارد ساختمان شدند. 

این منابع همچنین از وقوع انفجار دوم در داخل ساختمان بیمارستان خبر دادند.

به گفتۀ افراد حاضر در بیمارستان، طبقۀ سوم و چهارم بیمارستان نظامی سردار محمد داودخان صحنۀ نبرد میان نیروهای امنیتی و مهاجمان بوده است.

بر اساس گزارش خبرنگار طلوع‌نیوز، در حال حاضر تیراندازی در داخل بیمارستان متوقف شده است، با این حال برخی منابع خبری از تداوم تیراندازی خبر می‌دهند.

مقامات امنیتی افغانستان هنوز در مورد این حادثه اظهار نظر نکرده‌اند.

بر اساس گزارش‌ها، در این حادثه دست‌کم دو نفر کشته و 15 تَن دیگر زخمی شد‌ه‌اند.

منابع خبری از وقوع سومين انفجار در افغانستان خبر دادند. ابن انفجار ساعت ده و 46 دقيقه و در شرايطی روي داد که يک فروند بالگرد نظامی در حال پرواز بر فراز اين منطقه بود. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار