"چاک شومر" در پاسخ به اتهامات "دونالد ترامپ"، وی و کابینه‌اش را به چالش صداقت فراخواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی نیوز؛ "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، اخیرا با انتشار یک توئیت جنجالی یکبار دیگر به دموکرات‌ها حمله کرد. "چاک شومر"، سناتور دموکرات ایالت نیویورک، در مرکز این اتهامات قرار داشت اما با ارائه پاسخی دندان‌شکن، کابینه ترامپ را به چالش کشید.

ترامپ در حساب کاربری توییتر خود، تصویری از شومر را در کنار "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه منتشر کرد که هر دو در حال خندیدن هستند. این تصویر مربوط به دیدار سال ۲۰۰۳ شومر و پوتین است. ترامپ زیر این عکس نوشت: باید هرچه سریعتر تحقیقاتی درباره روابط شومر با روسیه و پوتین آغاز کنیم. این یک ریاکاری تمام عیار است!

ترامپ با این کار تلاش کرد بر ارتباط دولت خود با روسیه که انتقادات فراوانی را به دنبال داشته است، سرپوش بگذارد.

اما چاک شومر در واکنش به توییت ترامپ در حساب توییتر خود نوشت: تماس و دیدار من با پوتین در سال ۲۰۰۳ انجام شد و رسانه‌ها از جزئیات آن اطلاع کامل داشتند. اخبار مربوط به این دیدار نیز بدون هیچ سانسوری در اختیار عموم قرار گرفت اما آیا شما (ترامپ) و کابینه شما هم به همین شکل عمل می‌کنید؟

چاک شومر رهبر اقلیت دموکرات‌های سنای آمریکا است و از "جف سشنز"، وزیر دادگستری ترامپ، بابت ارتباط با سفیر روسیه در واشنگتن در جریان رقابت‌های انتخاباتی نوامبر ۲۰۱۶ به شدت انتقاد کرده است. شومر حتی درخواست استعفای "سشنز" را نیز مطرح کرد. ترامپ نیز در اقدامی تلافی‌جویانه، بلافاصله عکسی از شومر و پوتین را توییت کرد.

پاسخ دندان‌شکن سناتور شومر به ترامپ


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار