هفته بیست و سوم لیگ دسته یک روز گذشته به پایان رسید و ایرانجوان در بوشهر به مصاف تیم گل‌گهر رفت که این دیدار با نتیجه 1-1 به پایان رسید تا تیره‌روزی‌های ایرانجوان همچنان ادامه داشته باشد.

ایرانجوانی ها قدر گل موجی را ندانستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دو تیم در ابتدای نیمه اول، بازی آرامی را در پیش گرفتند و بیشتر سعی داشتند یکدیگر را در میانه میدان محک بزنند. در همان دقایق ابتدایی یک ضربه آزاد به‌نفع ایرانجوان گرفته شد که بازیکنان این تیم توانستند از این موقعیت به خوبی استفاده کنند. 

در دقیقه20، دروازه‌بان ایرانجوان به قصد گرفتن توپ به بیرون آمد که در همین حین به بازیکن خودی برخورد کرد و هر دو مصدوم شدند ولی پس از چند دقیقه هر دو به بازی ادامه دادند. پس از این صحنه، ایرانجوانی‌ها بازی را در دست گرفتند و چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه گل‌گهر به وجود آوردند. 

در دقیقه 25 بازیکن تیم گل‌گهر پس از متوقف کردن صادق گشنی، اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد. در دقیقه 29، ابراهیم دروازه‌بان ایرانجوان برای گرفتن توپ به بیرون از دروازه آمد که به‌شدت به بازیکن گل‌گهر برخورد کرد و این بازیکن به‌شدت مصدوم شد و با برانکارد به بیرون رفت. 

مهدی قائدی در این نیمه سعی می‌کرد با حرکات انفرادی دفاع تیم حریف را باز کند ولی در این کار موفق نبود البته دیگر بازیکنان ایرانجوان هم خیلی با او همکاری لازم را نداشتند. مفتخر در این نیمه به‌شدت از عملکرد تیمش ناراضی بود و در بعضی از موقعیت‌ها با فریادهای زیاد خواستار جلو کشیدن تیمش شد. 

دقاع تیم گل‌گهر در این نیمه عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و اجازه نفوذ به هیچ کدام از بازیکنان ایرانجوان را نداد. به جرات می‌توان گفت رامین دهقان ضعیف‌ترین بازیکن ایرانجوان در این نیمه بود، چراکه توپ‌های زیادی را از دست داد. در دقیقه 46، روی حرکت زیباه بازیکنان ایرانجوان می‌رفت که دروازه گل‌گهر باز شود که مدافع هوشیار این تیم توپ را به بیرون فرستاد. در نهایت دو تیم کار خود را با نتیجه صفر بر صفر در این نیمه به پایان رساندند و به رختکن رفتند.

نیمه دوم با بازی هجومی تیم گل‌گهر شروع شد و این تیم دو موقعیت نصفه و نیمه را روی دروازه ایرانجوان ایجاد کرد که هیچ کدام خطری نداشت. پس از این دو موقعیت، بازی آرام شد و دو تیم بیشتر در میانه میدان بازی می‌کردند. تا دقیقه 55 بازی، دو تیم بازی پر اشتباهی به نمایش می‌گذاشتند و هر وقت صاحب توپ می‌شدند توپ را به یکدیگر تقدیم می‌کردند. در یک صحنه، داور خطای هند صادق گشنی را گرفت که با اعتراض شدید این بازیکن همراه بود و داور هم پس از دیدن این صحنه به او یک تذکر جدی داد.

در دقیقه 60، بازیکنان گل‌گهر این فرصت را داشتند، دروازه ایرانجوان را باز کنند که مدافعان ایرانجوان مانع از این کار شدند و توپ را دور کردند. ایرنجوان از این دقیقه فشار خود را روی دروازه گل‌گهر بیشتر کرد و چند موقعیت خوب را روی دروازه این تیم به‌وجود آورد اما نتوانست از آنها استفاده کند. 

در دقیقه 67 یک ضربه آزاد در منطقه‌ای خوب نصیب تیم ایرانجوان شد که حجت اسلامی به‌راحتی این توپ را از دست داد و توپ از بالای دروازه به بیرون رفت. علی مرزبان مدافع گل‌گهر، در دقیقه 69 با انجام خطا روی صادق گشنی، با دریافت کارت زرد دوم و کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد. در دقیقه 70، مهدی قائدی روی پاس سجاد فیض‌الهی صاحب موقعیت خوبی شد که توپ را با اختلاف زیاد به بیرون زد. 

پس از این موقعیت بازی روند آرامی به خود گرفت و تیم گل‌گهر بیشتر سعی داشت در این بازی گل نخورد و به ضد حمله فکر می‌کرد. ایرانجوان از دقیقه 80 برای این‌که امتیازی در این بازی از دست ندهد فشار را روی دروازه تیم حریف حفظ کرد. 

بالاخره حسین موجی، مدافع جلو آمده ایرانجوان در دقیقه 83 توانست روی یک ضربه کرنر، گل اول بازی را به ثمر برساند و هوداران ایرانجوان را حسابی شادمان کند. لازم به ذکر است که سجاد فیض‌اللهی تاثیر زیادی در به ثمر رساندن این گل داشته و نشان داد چقدر بازیکن با ارزشی برای سعید مفتخر و ایرانجوان است. 

در ادامه ایرانجوان برای حفاظت از گلش، سعی می‌کرد بازی را در میانه میدان اداره کند ولی متاسفانه موفق به این کار نشد. در دقیقه 90، میلاد پورصف‌شکن از اشتباه مدافعان ایرانجوان استفاده کرد و گل تساوی را به ثمر رساند. در دقیقه 92، ضربه محکم فیض‌اللهی با اختلاف کم به بیرون رفت. در دقیقه 93، ضربه والی مهدی قائدی با اختلاف کم به بیرون رفت تا آه از نهاد تماشاگران بلند شود. در نهایت این بازی نه چندان زیبا و مهیج با نتیجه یک-یک به پایان رسید تا ایرانجوان همچنان در بوشهر نا‌موفق باشد، دو امتیاز با ارزش خانگی را نیز از دست بدهد.

اتفاق ویژه: علاوه بر حضور بگوویچ به‌عنوان سرمربی در تیم گل‌گهر، ابراهیم میرزاپور هم به‌عنوان مربی دروازه‌بانان گل‌گهر در این تیم فعالیت می‌کرد. همچنین محسن ایرانژاد، بازیکن سابق شاهین بوشهر در این تیم فعالیت می‌کرد. بازیکنی که بوشهری‌ها از او خاطره‌های زیادی دارند.

بهترین بازیکن: سجاد فیض‌اللهی: سجاد پس از این‌که به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد بازی شد عملکرد بسیار درخشانی در این بازی داشت و بارها با شوت‌هایش دروازه تیم حریف تهدید کرد. علاوه بر این دو بارها با پاس‌هایش دیگر بازیکنان ایرانجوان در موقعیت گلزنی قرار داد تا آنجا که موجی با پاس او توانست دروازه تیم حریف را باز کند.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.