حسن غریبی

پارس جم همیشه برای بردن تلاش می کند

پیشکسوتان فوتبال بوشهر گفت: بهترین حمله، ابتدا دفاع خوب است که تیم پارس جم به خوبی این کا را انجام می دهد.

پارس جم همیشه برای بردن تلاش می کند.به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسن غریبی گفت: به هر حال درست است که آقای تارتار کمی دیر به مجموعه پارس اضافه شد و تا حدودی توانست بازیکنان مورد نظر خود را به این تیم بیاورد. از آن زمان تا به امروز حاکم اصلی پارس جم، او است و توانسته با اهدافی که از قبل طراحی کرده بود، خط دفاعی تیم را سازماندهی کند. 

وی افزود:هدف او در بازی‌های این فصل این است که اول گل نخورد و پس از عمل شدن این مساله، به گل برسد و نتایجی هم که تا امروز به‌دست آمده به‌خاطر تفکرات این مرد است. بهترین حمله برای یک تیم این است که ابتدا یک دفاع مستحکم داشته باشد که پارس جنوبی چنین شرایطی را دارد. من در بازی‌های که از این تیم مشاهده کرده‌ام، خط دفاعی بسیار مستحکمی را مشاهده کردم. 

مسوول تیم های پایه پارس جم تصریح کرد: این بدین معنی است که تفکرات آقای تارتار و کادر فنی پارس جم این است که اول گل نخورند و دوم به گل برسند و تا به امروز این برنامه در تیم حاکم بوده است. عامل موفقیت این تیم آن است که ابتدا از دروازه خود محافظت کرده و بعد برای رسیدن به هدف تلاش کرده‌اند. شاید اگر به دقایقی که پارس به گل رسیده توجه کنید، می‌فهمید که گل‌های این تیم در وقت‌های پایانی بازی زده می‌شود اما هدف این تیم این است که همیشه برای بردن تلاش می‌کنند. نگاه من این است که آقای تارتار خیلی متفکرانه بازی‌ها را ادامه می‌دهد که به هدفش برسد.

وی در مورد آمار بد گلزنی این تیم در لیگ دسته یک تاکید کرد: پارس جنوبی جم در نیم فصل، بازیکنان خط حمله‌اش را به‌طور کامل تغییر داد. همین حمید غلامی که در دو بازی گذشته گل زده است، تازه به تیم اضافه شده است. آقای اکبرخواه‌ که گلزن تیم بود به‌تازگی از تیم جدا شده است. در مقابل مهاجم سابق ایرانجوان، آقای بابامحمدی به تیم پیوسته که هفته گذشته اولین گلش را به ثمر رساند. به هر حال این پازل‌ها باید در کنار هم جفت شوند تا بهترین عملکرد را داشته باشند.

غریبی در ادامه گفت: وقتی این بازیکنان با هم هماهنگ شدند، نتیجه آن موفقیت پارس جم است. دیدگاه من این است با وجود این که تیم گل‌های کمی به ثمر رسانده است اما گل‌های مهم به ثمر رسانده است. اگر در بعضی از بازی‌ها تیم پارس فقط یک گل هم زده باشد، آن گل باعث پیروزی این تیم شده است، چراکه هدف آنها کسب سه امتیاز در چنین بازی‌های است. اگر یک تیم بازی تدافعی در پیش گیرد، می‌تواند با یک زده حمله سه امتیاز بازی را بدست آورد که پارس تقریبا در بعضی از بازی‌ها چنین عملی را انجام می‌دهد.

وی در پایان تاکید کرد: آقای تارتار برنامه خوبی برای تیم چیده است، چراکه این تیم هفته‌هاست که رنگ باخت را ندیده و روی همین مساله برنامه‌ریزی می‌کند تا به هدف اصلی‌اش برسد. البته در بازی‌های خانگی تیم‌های مقابل در برابر این تیم بازی تدافعی در پیش می‌گیرند و گل زدن به چنین تیم‌هایی سخت است آن هم وقتی دستت هم خالی باشد اما وقتی گزینه روی نیمکت زیاد باشد، بازی آن تیم‌ها تدافعی بازی‌ می‌کنند و اینجاست که بازیکنان تعویضی می‌توانند کمک شایانی به این تیم کنند. خط حمله پارس جنوبی به مرور زمان بهتر می‌شود. اگر پارس جنوبی همین مسیر را طی کند، مطمئنا می‌تواند کاندید صعود به لیگ برتر باشد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.