حسین پورامینی از جمله بازیکنان تاثیر گذار پارس جم در فصل اخیر بوده که همواره بدون کمترین حاشیه برای تیمش به میدان می رود.

از هواداران پارس جم به خاطر حمایت هایشان تشکر می کنمبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، هافبک اهل برازجان پارسی ها از هواداران تیمش درخواست کرد برای بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان ورزشگاه خانگی این تیم را بیش از گذشته پر کنند.

وی در این باره ادامه داد: یک تیم به تمام معنا هستیم که حالا برای صعود تلاش می کنیم.برای تیمی که سال اول حضورش را در لیگ یک تجربه می کند این نتایج عالی بوده که در سایه ارتباط خوب میان مدیریت بازیکنان و کادر فنی ممکن شده است. این ها تعارفات رایج نیست بلکه واقعیت فوتبال است که می تواند به هر تیمی کمک کند. اکنون که روزهای حساس آخر فصل در انتظار تیم ماست، بچه ها بیش از گذشته شرایط را درک می کنند و برای لیگ برتری شدن نماینده استان بوشهر و شهر جم تلاش دو چندانی می کنند.

پورامینی تصریح کرد: من به اندازه کافی در لیگ یک بازی کرده ام و تجربیات خوبی کسب کرده ام، این لیگ واقعا جای گلادیاتورها و دونده های با انگیزه است که به این ها فشار هواداران را هم اضافه کنید متوجه همه چیز خواهید شد. هر تیمی تماشگر را در بازی های خانگی با خود داشته باشد شانس صعودش بیشتر است.

وی یادآور شد: شکر خدا تا کنون جمی ها برای ما سنگ تمام گذاشته اند که از آنها تشکر می کنم اما واقعیت را باید در نظر بگیریم، رقیبان ما مانند سپید رود، ملوان، گل گ، نساجی، مس کرمان در بازی های خانگی بین 10 الی 15 هزار طرفدار خود پشت سر دارند و این کار ما را مشکل می کند. ایمان دارم مردم جم و حتی شهزهای اطراف ورزشگاه ما را پر کنند انگیزه بچه چندین برابر خواهد شد و می توانیم لیگ برتری شویم.

بازیکن بومی پارس جنوبی جم در ادامه گفت: ابتدای فصل کسی روی تیم ما حساب چندانی برای مدعی بودن نداشت اما تجربه آقای تارتار و مدیریت باشگاه روزهای خوبی را برای ما رقم زد و حالا با بهترین خط دفاعی لیگ، تیمی قابل احترام محسوب می شویم. بردن نفت مسجد سلیمان در این هفته کمک ویژه ای به ما خواهد کرد چرا که تیمهای مدعی بازی های سختی را در پیش دارند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.