سرمربی ایرانجوان با اشاره به روند رو به جلو فجر سپاسی، این جدال را یک بازی 6 امتیازی دانست.

به هواداران ایرانجوان افتخار میکنمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید مفتخر گفت: به حساس بودن این بازی واقف هستم و می دانم فجر حریف خوبی است که جایگاه آنها اینجای جدول نیست. با امدن آقا غلام روند مثبت آنها سرعت گرفته چرا که ایشان به خوبی از فوتبال شهرش شناخت دارد. این بازی یک جدال شش امتیازی است که برای هر دو تیم اهمیت فراوانی دارد و اعتقاد دارم در این هفته های لیگ یک اشتباه کمتر برابر است با امتیاز بیشتر که امیدوارم بچه های ما این موضوع را به خوبی درک کنند.

سرمربی ایرانجوان ادامه داد: در چند بازی گذشته حریفی فوتبالش را به ما دیکته نکرده، از اشتباهات فاحش داوری و البته اشتباهات فردی نمیتوان به سادگی گذرکرد، بخصوص که در سه بازی مقابل نساجی، مس و بادران به راحتی آب خوردن حق تیم ما گرفته شد که فریاد های ما به جایی نمیر سد و باید هر چه داریم در زمین انجام دهیم.

مفتخر تاکید کرد: تیم ایرانجوان فوتبال خوبی ارائه می دهد که بدون تعارف هر حریفی را تحت تاثیر قرار می دهد.باید گل گهر را می بردیم، تیمی که برای صعود می جنگد و هفته هاست در میان تیمهای صدر جدولی قرار دارد. اگر دقت کرده باشید مقابل همین تیم گل گهر موقعیت های گل خوبی داشتیم که منجر به گل نشد.

وی تصریح کرد: شاید کمی استرس به بچه ها وارد شده باشد که وظیفه کادر فنی دور کردن این نکته از تیم است.دوست ندارم درمورد مسلئل مالی حرف بزنم اما انصافا بچه های تیم خیلی با معرفت هستند و دلی وارد زمین می شوند. دریافتی ناچیز و نامشخص بودن پرداختی آینده آنهم پیش از عید فکر بازیکنان را مشغول می کند که امیدوارم واقعا تدبیری شود چرا که بازیکنانم خانواده دارند و برای دریافت اندک پولی به فوتبال می پردازند.

سعید مفتخر در پایان به یک نکته اشاره کرد:به هواداران ایرانجوان افتخار میکنم. رکن و اساس این فوتبال همین مردم هستند که عاشقانه تیم های خود را دوست دارند. وقتی بازی  با نتیجه نه چندان دلخواه برای هوادار خاتمه پیدا میکند و او ما را دلداری می دهد نشان از بزرگی ومنش  آنهاست که به شخصه دست آنها را میبوسم. شرایط را درک می کند و می داند تییمش با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند.همه تلاشمان را انجام خواهیم داد تا با دست پر از شیراز بازگردیم و دل این هواداران را شاد کنیم.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.