معاون استاندار و فرماندار شهرستان ری گفت: نفع طلبی و پایمال کردن اخلاقیات بعضی افراد در نظام به ضرر مردم و دولت است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هدایت‌الله جمالی‌پور معاون استاندار و فرماندار شهرستان ری در مراسم تجلیل از پرستاران شهرستان ری که  امروز(یکشنبه) در سالن اجتماعات بیمارستان شهدای هفتم تیر برگزار شد، اظهار داشت: امسال به مناسبت بزرگداشت روز پرستار و همچنین دهه فجر که با یکدیگر مقارن شده که هر دو مسیر آزادی را طی کرده‌اند، به طوری که حضرت زینب(س) دست به افشاگری و ماهیت خاندان اموی زد و از سوی دیگر نیز امام‌خمینی(ره) ماهیت رژیم ستمگر شاهنشاهی را افشا کرد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با حضور مردم تکمیل و دگرگون شد و از طرفی نیز حضرت زینب (س) مسیر حکومت اموی را تغییر داد و با توجه به اینکه در آستانه 38 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم باید عنوان کنیم که مردم تعیین کننده سرنوشت و مسیر حرکت خود بوده اند. 

جمالی پور تصریح کرد: امام خمینی(ره) در روزهای اول پیروزی انقلاب، عنوان جمهوریت را برای آن ثبت و به حضور مردم در صحنه تأکید کرد، همچنین در طول دوران سخت جنگ تحمیلی نیز حتی لحظه ای حضور مردم را کمرنگ ندانست و برای تحکیم این موضوع در انتخابات، میزان را رأی ملت عنوان کرد.

فرماندار شهرستان ری افزود: اگر مردم در صحنه حضور نداشته باشند، نظام دچار آسیب جدی خواهد شد و فرق تمایز انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب ها در سراسر دنیا این است که در سایر کشورها پس از مدتی دچار چالش می‌شوند اما به علت اینکه ماهیت انقلاب ما مردمی بوده، هم اکنون استوار و مستحکم است.

وی خاطر نشان کرد: اگر مردم از انقلاب گرفته شوندT باعث تغییر سرنوشت نظام می شود و برای حفظ کشور، حضور مردم و ایمان به نقش و عمل آنان بسیار مهم است و اگر صحنه از حضور مردم خالی شده و یا از نظام دلسرد شوند، مسیر نظام تغییر می کند.

جمالی پور افزود: در آستانه فجر انقلاب اسلامی باید به مسیری که امام(ره) به عنوان حضور مردم در صحنه، وحدت و انسجام ملی ترسیم کرده توجه داشته باشیم و اگر بخواهیم به یک قطب قدرتمند در دنیا تبدیل شویم و مشکلات کشور از میان برداشته شود، باید منسجم عمل کنیم.

فرماندار شهرستان ری عنوان کرد: متأسفانه گاهی دولتمردان دچار بداخلاقی و رفتارهایی می شوند که موجب تضعیف ایمان مردم و در نتیجه ضرر به نظام خواهد شد و افرادی که برای نفع شخصی پا بر روی اخلاقیات می‌گذارند، در واقع در مسیری گام برمی‌دارند که برای نظام خطر ناک است.

وی ادامه داد: دولت توسط اقدامات هوشمندانه رهبر با وجود کمبود اعتبارات، فشارهای کشورهای غربی، و غیره توانست تورم را تا حدی کنترل کند و سعی بر آن است که شرایطی را فراهم شود تا مردم در آسایش باشند و توصیه من به همه عناصر سیاسی این است که به مسئولان کمک کنند تا رفاه اجتماعی شامل مردم شود.

جمالی پور عنوان کرد: شعار دولت و ملت، همبستگی و انسجام ملی است که همان شعار سال 94 بوده و بسیار اهمیت دارد، زیرا تنها راه برون رفت از مشکلات همین موضوع است.

فرماندار شهرستان ری در پایان با اشاره به شغل مقدس پرستاری گفت: کسانی که لباس پرستاری را بر تن می‌کنند، انسان های کامل و نوع دوستی هستند که مردم قدرشناس آنان بوده و باید طبق قانون حق‌الزحمه آن‌ها پرداخته شود و اگر غیر از این باشد، خلاف محسوب شده و باید برای این قشر زحمتکش ایجاد انگیزه کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار