استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جمعیت بیکار کهگیلویه و بویراحمد بیش از 27هزار نفر است

 به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج؛سید موسی خادمی روز گذشته (5 بهمن ماه) در نشست شورای اداری با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) افزود: حتی سرمایه‌گذاری 600 میلیارد ریالی بنیاد برکت در این استان منجر به ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری می‌شود و می‌توان با کارهای کوچک آثار بزرگی خلق کرد.

وی با اشاره به اقدامات خوب بنیاد برکت در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بنیاد برکت طی یکی دو سال اخیر اقدامات خوبی در استان انجام داده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: استان در گذشته به دنبال تفاهم‌نامه با دستگاه‌های غیردولتی بود و استفاده از ظرفیت این گونه نهادها مانند بنیاد برکت در دستور کار بود.

خادمی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت بخش‌خصوصی یکی از چاره‌ها و راه‌حل‌هایی است که می‌تواند منجر به رفع مشکلات و بهبود وضعیت شود.

وی ادامه داد: بنیاد برکت علاوه بر احداث طرح‌های عمرانی و فعالیت در حوزه‌های فرهنگی در زمینه ایجاد اشتغال مشارکت دارد و کهگیلویه و بویراحمد در این مورد هم جزو استان‌های هدف است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در گذشته تفاهم‌نامه‌هایی با دستگاه‌های مختلف منعقد می‌شد که برخی از آنها اجرایی نمی‌شد اما تفاهم‌نامه بنیاد برکت اجرایی شد و افتتاح مساجد و مدارس به همت این بنیاد، شاهد و گواه توجه بنیاد برکت به استان است.

خادمی  تاکید کرد: قرار است بنیاد برکت یکی از مناطق محروم استان را در دست بگیرد و از صفر تا 100 کار را در این منطقه انجام خواهد شد.

وی با اشاره به توجه استان به ایجاد اشتغال خرد، گفت: سرمایه‌گذاری بنیاد برکت در حوزه‌های کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری می‌توان منجر به اشتغال شود و که بنیاد در این بخش‌ها ورود پیدا کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود جمعیتی بیکار  بیش از 27 هزار نفری در استان اضافه کرد: سرمایه‌گذاری 600 میلیارد ریالی در این استان منجر به ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری می‌شود



انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.