فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان و کشف بیش از چهار میلیارد و 800 میلیون ریال اموال مسروقه در شهرستان فریدونکنار خبر داد.

سردارسید محمود میرفیضی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت دو دستگاه خودرو سواری مزدا 3 نقره ای و مشکی رنگ و در پی آن وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو و مغازه در شهرستان های غرب استان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان های تابعه قرار گرفت.

وی افزود: در همین ارتباط با تقویت گشت های انتظامی و انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، روز گذشته ماموران پلیس آگاهی شهرستان فریدونکنار حین گشت زنی در حوزه استحفاظی یکی از خودروهای مسروقه را که در کنار یک خیابان پارک بود، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه سارق خودرو با مشاهده ماموران قبل از هرگونه اقدامی با خودرو اقدام به فرار کرد، افزود: ماموران پلیس با عکس العمل سریع و غافلگیرانه پس از لحظاتی تعقیب و گریز این خودرو را متوقف و متهم به سرقت را که با به جا گذاشتن خودرو قصد فرار داشت، دستگیر کردند.

سردار میرفیضی، افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان فریدونکنار در ادامه با انجام تحقیقات و بازجویی از متهم به سرقت موفق شدند، دو همدست وی از اعضای باند سارقان زنی به نام" ل- ف " و مردی به نام " ی- ع" را شناسایی و با همکاری دیگر عوامل انتظامی در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بیش از 31 فقره سرقت خودرو، مغازه ، ویلا، سرقت داخل خودرو و سرقت قطعات خودرو اقرار کردند، افزود: ماموران علاوه بر کشف دو دستگاه خودرو سواری مزدا 3 در بازرسی از مخفیگاه متهمان اموال مسروقه به ارزش بیش از چهار میلیارد و 800 میلیون ریال را کشف کردند.

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه سارقان غیر بومی بوده و با سرقت خودرو در شهرستان های غرب استان مبادرت به سرقت از مغازه های فروش البسه و پوشاک گرانقیمت، سرقت داخل خودرو و سرقت از ویلاهای خالی از سکنه می کردند، افزود: این افراد پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند .

فرمانده انتظامی استان مازندران با هشدار به شهروندان از آنان خواست، همواره مراقب اموال خود باشند و از پارک خودرو در مکان های خلوت و تاریک در هنگام شب خودداری کنند.

وی گفت: برای پیشگیری از سرقت داخل خودرو ضمن رعایت نکات ایمنی و حفاظتی از قرار دادن اشیاء و وسایل گرانقیمت در داخل خودرو خودداری کنند.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار