مردم به عنوان سرمایه اجتماعی پلیس نقش اساسی در تولید امنیت دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه برقراری نظم، امنیت و تامین آسایش و آرامش از وظایف هر حاکمیتی است، گفت : بدون امنیت هیچ اموری قابل اجرا نخواهد بود.

وی با اشاره به نقش مهم مردم در تولید امنیت، افزود: مردم به عنوان سرمایه اجتماعی پلیس نقش اساسی را در تولید امنیت دارند .

فرمانده انتظامی مازندران گفت : نیروی انتظامی به دنبال برقراری ارتباط مستمر با مردم برای جلب اعتماد و افزایش مشارکت عمومی است و افزایش مشارکت موجب تقویت سرمایه اجتماعی و موجب ایجاد آسایش و آرامش در جامعه می شود.

سردار سید محمود میرفیضی با بیان اینکه انتظار ما از مردم نظارت بر عملکرد پلیس است و اینکه مردم پلیس ما باشند افزود: در این ارتباط با راه اندازی مرکز 197 دفتر نظارت همگانی به طور شبانه روز آماده دریافت انتقاد، پیشنهاد و نظرات مردم و تقدیر و تشکر از عملکرد خود است.

وی با بیان اینکه موفقیت پلیس در عرصه نظم و امنیت، نشان دهنده تعامل و همکاری خوب مردم و آحاد جامعه با پلیس است، گفت : اقتدار نرم پلیس، نفوذ کلام و اقناع سازی از ویژگیهای پلیس اسلامی ایران است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.