بیش از 11 هزار دستگاه موتور سیکلت در طرح 3 ماهه ساماندهی موتورسیکلت سواران متخلف در مازندران توقیف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران به تداوم اجرای طرح انضباط بخشی و ساماندهی موتور سیکلت سواران تا یک ماه دیگر در مازندران اشاره کرد و گفت: از 22 آبان تا کنون ، 11 هزار و 443 دستگاه موتور سیکلت توقیف شده است.
سرهنگ مهدی باقری با بیان اینکه 22درصد کشته شدگان حوادث رانندگی مازندران راکبان موتورسیکلت هستند،افزود: بیشترین گروه سنی راکبان موتورسیکلت را افراد بین 18 تا 30سال اعلام کرد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران گفت: در این مدت  43 دستگاه خودرو آذر ماه درجاده های درون شهری مازندران با خلافی بیش از یک میلیون تومان درمجموع با تخلف 93 میلیون و 400هزارتومان به توقیف شدند.
سرهنگ باقری افزود : در اعمال طرح استعلام پیش از صدور قبض جریمه از آبان امسال ، خودروهای دارای تخلف بیش از یک میلیون تومان و توقیفی با دستور قضایی شناسایی ،توقیف و به پارکینگ ها منتقل می شوند.
وی گفت : در اجرای این طرح، به منظور کاهش کشته شدگان حوادث رانندگی، تأمین سلامت موتورسوران و امنیت و آسایش عمومی شهروندان ،هرگونه حرکت در پیاده رو، حرکت در جهت مخالف مسیر مجاز، ایجاد صداهای ناهنجار، حمل بار غیر متعارف، انجام حرکت‌های نمایشی و مارپیچ، حمل یدک، استفاده نکردن از کلاه ایمنی، حرکت برروی یک چرخ، تردد در خطوط ویژه اتوبوس رانی و رانندگی بدون گواهینامه توسط راکبان موتورسیکلت ممنوع است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار