مسئول پایگاه‌های منطقه یک فوریت‌های پزشکی شهرستان اصفهان گفت: یک واحد امدادی از منطقه یک فوریت‌های پزشکی شهرستان اصفهان در روزهای پنج‌شنبه و جمعه در باغ رضوان مستقر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، غلامرضا نوذری اظهار کرد: منطقه یک فوریت‌های پزشکی شهرستان اصفهان، منطقه شرق اصفهان را شامل می‌شود که از 14 پایگاه و 63 نفر نیرو برخوردار است.
وی افزود: این منطقه، پایگاه‌های بهارستان 1، بهارستان 2، زیار، محمدآباد، حسن آباد، ورزنه، هرند، تودشک، کوهپایه، سجزی، قهجاورستان، شهید بهشتی (فرودگاه)، سیان و خیابان مطهری را شامل می‌شود که پایگاه مطهری، موتورلانس است و در ایستگاه شماره یک آتش‌نشانی واقع شده است.
کارشناس امور پایگاه‌های استان و مسئول پایگاه‌های منطقه یک فوریت‌های پزشکی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در پاییز امسال، سه نفر نیرو، به پرسنل این منطقه اضافه شد، تصریح کرد: در این مدت، تعداد 30 بازدید از پایگاه‌های منطقه یک انجام و مسائل و مشکلات این پایگاه‌ها بررسی و رفع شد.
نوذری با اشاره به اعزام 3 نفر از پرسنل این منطقه به مرز مهران، خاطرنشان کرد: در یک ماه اخیر، مقرر شد که یک واحد امداد فوریت‌های پزشکی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هر هفته در باغ رضوان اصفهان مستقر شود که خوشبختانه این کار اجرایی شده است.
وی به افتتاح پایگاه هرند در پاییز امسال اشاره کرد و افزود: در این مدت، 5 دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر 314 و 2 دستگاه بنز 315 از ناوگان جدید آمبولانس‌های استان را در میان پایگاه‌های منطقه یک توزیع کردیم.
مسئول پایگاه‌های منطقه یک فوریت‌های پزشکی شهرستان اصفهان با اشاره به انجام 2 هزار و 978 ماموریت در سه ماهه امسال توسط واحدهای امدادی این منطقه، گفت: در این مدت، در جلسه شهرستان نجف‌آباد با موضوع "توزیع آمبولانس‌های بنز 315" و 4 جلسه در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شرکت کردیم.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار