۲ بازیکن و ۲ آنالیزور قرارداد‌های خود با باشگاه گیتی پسند اصفهان را تمدید کردند

عضو هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت: شادمهر کمائی و مصطفی رئیسیان بازیکنان تیم والیبال گیتی پسند و سجاد نصیری و میثم ژیان آنالیزور‌های تیم‌های والیبال و فوتسال این باشگاه اصفهانی قرارداد‌های خود را برای یک سال دیگر تمدید کردند.


محمدحسین عراقی‌زاده افزود: کمائی که بازیکن بومی است، سابقه بازی در تیم والیبال سپاهان را در کارنامه خود دارد و فصل آینده در پست لیبرو برای تیم والیبال گیتی پسند به میدان خواهد رفت.


وی گفت: رئیسیان نیز، که از لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور همراه با گیتی پسند بوده و در ۲ سال گذشته همراه با تیم بازی‌های تاثیر گذاری از خود در لیگ برتر به نمایش گذاشته است، فصل آینده در جمع شاگردان سعید عقیلی حضور خواهد داشت.


عراقی زاده اضافه کرد: روز گذشته سجاد نصیری آنالیزور فصل پیش تیم والیبال گیتی پسند نیز قرارداد خود را به مدت یکسال دیگر تمدید کرد و به این ترتیب در فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تیم والیبال باشگاه را همراهی خواهد پیوست.


وی اظهار داشت: نصیری سابقه حضور در تیم ملی والیبال نوجوانان ایران را در کارنامه خود دارد.


پیش از این، سعید عقیلی سرمربی، سعید سلیمی مدیر و همچنین محمد (هومن) باقری کاپیتان و پاسور فصل گذشته تیم گیتی پسند در سمت‌های خود برای فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ ابقا شدند و موسی سخاوی لیبرو فصل گذشته چادر ملو اردکان، عرفان جلالی‌نژاد قدرتی زن سابق پاس گرگان، شایان سپهری‌فرد سرعتی زن فولاد سیرجان و بنیامین ایگدری پشت خط زن سابق پاس گرگان و امیرحسین ساداتی پاسور که همگی عضو تیم ملی والیبال ایران هستند نیز به این تیم اضافه شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار