رئيس پليس آگاهی استان کرمانشاه از كشف 100 هزار نخ سيگار قاچاق و 750 پاكت توتون و تنباكو به ارزش 300 ميليون ريال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ محمدرضا امیری گفت: در پي کسب خبری مبني بر اينکه يک باند فعال در امر قاچاق کالا در شهرستان كامياران اخيراً اقدام به خريداری يک محموله کالای قاچاق از اکراد عراقی کرده و قصد دارد در فرصت مناسب با عبور از معابر فرعي استان کرمانشاه این محموله را به استان های مرکزی کشور انتقال دهد، پیگیری موضوع در دستور کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز اين پليس قرار گرفت.

وي اظهار کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتي مسير تردد و نوع خودروهای حامل کالاي قاچاق مشخص شد، لذا تيم عملياتي اداره مبارزه با قاچاق اين پليس به موقعيت ورودی غربی كرمانشاه اعزام شدند و منطقه به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار گرفت.

اين مقام انتظامي افزود: در نهايت يك دستگاه خودروي سواري حامل کالاي قاچاق که قبلاً با اقدامات تعقيب و مراقبتي شناسايي شده بود، رويت شد، لذا با تعقيب و گريز و برپايي تور ايست و بازرسي نسبت به متوقف کردن خودرو حامل کالاي قاچاق و دستگيري متهم اقدام شد.

اميری افزود: خودرو حامل کالاي قاچاق جهت بررسي به پليس آگاهي منتقل شد و در بازرسي هاي صورت گرفته يكصد هزار نخ سيگار و 750 پاكت توتون و تنباكو قاچاق به ارزش 300 ميليون ريال کشف و ضبط شد که تحقيقات در اين راستا ادامه دارد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.