فرمانده انتظامی استان از كشف محموله جاسازی شده گوشی های تلفن همراه قاچاق به تعداد 297 دستگاه خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ و به نقل از  پايگاه خبری پليس، سردار "منوچهر امان اللهی" گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اينکه يک باند فعال در امر قاچاق کالا در شهرستان جوانرود تشکيل شده و اخيراً اقدام به خريداری يک محموله کالای قاچاق (گوشي هاي تلفن همراه) از اکراد عراقی کرده است و با عبور از معابر غير مجاز مرزی وارد شهرستان مذکور شده و قصد انتقال آن به استان هاي مرکزی کشور را دارد، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وی تصريح كرد: متهم که برای از بين رفتن ظن پليس، به همراه اعضاي خانواده اقدام به حمل کالای قاچاق کرده بود، با استفاده از اقدامات فنی و اطلاعاتی محور تردد وي شناسايی و با هماهنگی مقام قضائی، يك تيم عملياتی از پرسنل اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهی مركز استان به محور تردد قاچاقچيان اعزام شد.
مقام ارشد انتظامی استان تصريح کرد: مأموران انتظامی موفق شدند خودروي مذکور را در محور جاده قزانچي، پس از چندين ساعت کنترل نامحسوس، مشاهده و توقيف کنند.
سردار امان اللهي ادامه داد: پس از بازرسی از خودرو تعداد 297 دستگاه انواع گوشي قاچاق فاقد مدارك مثبته گمركی كه به طرز ماهرانه اي جاسازی شده بودند، كشف شد.
وي گفت: طبق نظر کارشناسان ارزش ريالي محوله مكشوفه بالغ بر سه ميليارد ريال است و در اين راستا يک نفر متهم دستگير و به همراه كالاي مكشوفه و خودروي حامل بار قاچاق به پليس آگاهی منتقل شد.
فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينکه پرونده کماکان تحت رسيدگی قرار دارد، اظهار داشت: مرزي بودن استان کرمانشاه زمينه قاچاق کالا را برای برخي افراد سودجو فراهم کرده است، اما نيروي انتظامي با همه توان و امکانات و برابر قوانين در مقابل قاچاقچيان ايستاده است و در راستای حراست از توليدات داخلي، از هيچ کوششی فروگذاری نخواهد کرد.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، محموله ، تلفن ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.