کرمانشاه؛

کشف انواع رنگ های تاتو غیرمجاز با بسته بندی تقلبی

یک مرکز پخش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی که به صورت غیرمجاز اقدام به تولید و بسته بندی انواع رنگهای تاتو می کرد تعطیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: یک مرکز پخش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی که به صورت غیرمجاز اقدام به تولید و بسته بندی انواع رنگهای تاتو می کرد، توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو کشف و تعطیل شد.

امید عبدی گفت: کارشناسان نظارت بر مواد غذایی، آرایشی بهداشتی و بازرسی ویژه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به همراه مامورین پلیس110 و تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه یکی از مراکز پخش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی را مورد بازدید قرار دادند.

وی ابراز کرد: در طبقه فوقانی این دفتر به صورت کاملا غیرمجاز رنگهای تاتو دست ساز را در شیشه هایی پر کرده و آن را با برچسب و جعبه تقلبی بسته بندی و به بازار عرضه می کردند.

عبدی گفت: در این بازدید که به دستور مقام محترم قضایی و هماهنگی با شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق صورت گرفت، 9 کارتن برچسب و جعبه بسته بندی تقلبی با برندRobeco ساخت تایلند، 559 رنگ تاتو بزرگ دست ساز و فاقد مشخصات، 339 رنگ تاتو کوچک دست ساز بدون مشخصات و مقدار قابل توجهی لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته و قاچاق کشف و توقیف شد.

عبدی در ادامه با بیان اینکه مواد اولیه مورد استفاده در محصولات آرایشی و بهداشتی دست سازممکن است بسیار خطرناک باشد، گفت: متاسفانه مردم بدون آگاهی اینگونه محصولات را خریداری و مصرف می کنند و نمی دانند چه تبعات سنگینی را ممکن است، متحمل شوند.
 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.