کرمانشاه؛

اکران نافرجام فيلم قدرت نمايی اراذل و اوباش معروف کرمانشاه

رئيس پليس امنيت عمومی استان از دستگیری اراذل و اوباش معروف و شناسنامه دار کرمانشاه خبر داد.

به گزاش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛و به نقل از پایگاه خبری پلیس رئيس پليس امنيت عمومی استان گفت: اراذل و اوباش معروف و شناسنامه دار کرمانشاه که با انتشار فيلمی از قدرت نمايی خود در فضای مجازی، رعب و وحشت ايجاد کرده بودند، دستگير شدند.
سرهنگ "محمد رستمی" گفت: طي روزهای اخير فيلمی در فضای مجازی و همچنين در بين مردم شهر کرمانشاه انتشار يافت که در اين فيلم تعدادي از اراذل و اوباش در نقطه ای از حوالی شهر کرمانشاه اقدام به خودنمايي با سلاح و تيراندازی و همچنين قدرت نمايي و ايجاد رعب و وحشت کرده بودند.
وي افزود: بازتاب انتشار اين کليپ در اذهان عمومی و القای احساس ناامني به شهروندان، دستگيری اخلالگران نظم و امنيت را به صورت ويژه در دستور کار عوامل پليس امنيت عمومي استان قرار داد.
اين مقام انتظامي تصريح کرد: با اقدامات اطلاعاتي و تلاش مأموران اين پليس، متهمان در کوتاهترين زمان ممکن شناسايی و با هماهنگي مقام قضائي طي يک عمليات ضربتي با وجود مقاومت بسيار و تلاش براي فرار از چنگ قانون، در مخفيگاه شان دستگير شدند.
سرهنگ رستمی ادامه داد: (م.ک)، (س.ب)، (م.ج) و (ع.ج) همگي از اراذل و اوباش معروف و شناسنامه دار شهر کرمانشاه و دارای پرونده های کيفری متعدد در مراجع انتظامي و قضائي هستند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.