کرمانشاه؛

حدود دوهزار مددجو کارت درمانی دارند

کمیته امداد از پنج هزار و ۲۹۳ مددجوی نیازمند در شهرستان صحنه حمایت می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رضا رجبی، مدیر کمیته امداد شهرستان صحنه با بیان اینکه هم اکنون کمیته امداد از پنج هزار و ۲۹۳ مددجو صحنه ای حمایت می کند، گفت: نزدیک به دو هزار نفر از مددجویان شهری تحت حمایت کمیته امداد از کارت درمانی این نهاد بهره مند می شوند.

وی با یادآوری اینکه از ابتدای سال ۹۵ تاکنون بیش از ۴ میلیارد و ۷۰۱ میلیون ریال کمک هزینه درمانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان صحنه پرداخت شده است، افزود: تعرفه درمانی مددجویان دارای کارت درمانی کمیته امداد بر اساس تعرفه این نهاد پرداخت می شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان صحنه با اشاره به اینکه کمیته امداد بر پایه نظام پیشرفته طرح پزشک خانواده و سیستم ارجاع نهادینه شده است، اظهار کرد: در این نظام درمانی هر خانوار مددجو دارای یک پزشک خانواده عمومی است که در صورت نیاز به خدمات پزشکان متخصص و فوق تخصص به این پزشکان ارجاع داده می شوند.

رضا رجبی تاکید کرد: هم اکنون تمامی مددجویان دارای کارت درمانی شهری تحت حمایت این نهاد در شهرستان صحنه به پزشکان خانواده معرفی شده اند.هشت پزشک خانواده، متخصص و مراکز درمانی شامل بیمارستان، داروخانه، آزمایشگاه در شهرستان صحنه با کمیته امداد قرار داد همکاری و تعامل دارند.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، مددجو ، کارت ، درمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.