کرمانشاه؛

كشف سيگار قاچاق در کرمانشاه

رئيس پليس آگاهي استان کرمانشاه از كشف 355 هزار نخ سيگار قاچاق به ارزش 650 ميليون ريال و دستگيري دو متهم در اين زمينه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛محمدرضا اميري گفت: در پي کسب خبري مبني بر اينکه يک باند فعال در امر قاچاق کالا در سطح کلان در يكي از استانهاي غربي كشور اقدام به خريد  يک محموله سيگار قاچاق از افراد عراقي کرده و پس از انتقال آن به استان کرمانشاه قصد دارد در فرصت مناسب با عبور از معابر فرعي استان کرمانشاه آن را به استان هاي مرکزي کشور انتقال دهد، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز اين پليس قرار گرفت.


 وي گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتي مسير تردد و نوع خودروهاي حامل کالاي قاچاق مشخص شد و تيم هاي عملياتي اداره مبارزه با قاچاق اين پليس به موقعيت ورودی غربي كرمانشاه اعزام شدند و منطقه را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار دادند.

اين مقام انتظامي افزود: در نهايت دو دستگاه خودروي سواري حامل کالاي قاچاق که قبلاً با اقدامات تعقيب و مراقبتي شناسايي شده بود، رويت شد که با سرعتي حادثه ساز در حال حرکت بودند، لذا با تعقيب و گريز و برپايي تور ايست و بازرسي نسبت به متوقف کردن خودروهاي حامل کالاي قاچاق و دستگيري متهمان اقدام شد.

اميری گفت: خودروي حامل کالاي قاچاق جهت بررسي به پليس آگاهي منتقل و پس از بازرسي از آن مشخص شد که حامل 355 هزار نخ سيگار قاچاق به ارزش 650 ميليون ريال بوده که در اين راستا پرونده اي تشکيل و در حال رسيدگي است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار