جانشين فرمانده انتظامی استان از کشف محموله بزرگ سيگار قاچاق به ارزش يک ميليارد و 200 ميليون ريال در شهرستان جوانرود خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ "عليرضا مرزباني"گفت: در پي دريافت گزارشاتي مبني بر ورود يک محموله کالاي دخاني قاچاق از طريق مرزهاي غربي و تلاش براي انتقال محموله به استان‌هاي مرکزي کشور، پيگيري موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وي بيان داشت: با رصد اطلاعاتي و اقدامات کنترلي، محل دپوي کالاي قاچاق شناسايي شد و پس از اطمينان از صحت موضوع، طي هماهنگي با مقام قضائي، اکيپي از عوامل پليس آگاهي، پليس امنيت عمومي و يگان امداد به محل دپوي سيگارهاي قاچاق اعزام شدند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: پس از بازرسي از انبار مورد نظر، 350 هزار نخ انواع سيگار و 13 هزار و 600 عدد فندک قاچاق مجموعاً به ارزش يک ميليارد و 200 ميليون ريال کشف و ضبط شد.

سرهنگ مرزباني با بيان اينکه يک نفر در اين زمينه دستگير شده است، گفت: متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد. 

وي ضمن تقدير از همکاري و تعامل خوب شهروندان با پليس، گفت: نيروي انتظامي در راستاي حمايت از اقتصاد ملّي و توليدکنندگان داخلي با تمام توان با قاچاقچيان و سودجويان اقتصادي برخورد مي‌کند و تاکنون بيش از 30 باند بزرگ قاچاق کالا در استان کرمانشاه شناسايي و متلاشي شده است.


انتهی پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.