کرمانشاه؛

دستگير کلاهبردار 5 ميليارد ريالی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف کلاهبرداری پنج ميليارد ريالی در شهرستان کنگاور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سردار منوچهر امان اللهي گفت:متهم اين پرونده تاكنون به چندين مورد كلاهبرداري در استان هاي تهران، همدان، لرستان، كرمانشاه و كردستان اعتراف کرده و به تازگي از زندان آزاد شده است.


وی گفت: به دنبال مراجعه يکي از شهروندان به پليس آگاهي شهرستان کنگاور و ارائه مرجوعه قضائي و مستندات مجرمانه مبني بر کلاهبرداري، موضوع در دست بررسي قرار گرفت.

وي تصريح کرد: طبق اظهارات مالباخته، وي چندي پيش براي دريافت وام به يکي از بانک هاي شهرستان کنگاور مراجعه کرده که مردي حدوداً 40 ساله با اين وعده که مي تواند از طريق يکي از آشنايان خود بدون نوبت وام کلان بگيرد، او را فريب داده و پول را به حساب خود واريز کرده است.

مقام ارشد انتظامي استان ادامه داد: با توجه به اينکه در مدت کوتاهي شش نفر ديگر نيز با شکايت هاي مشابه به پليس آگاهي کنگاور مراجعه کرده بودند، اکيپي ويژه مسئول رسيدگي به اين پرونده کلاهبرداري شد.

امان اللهي افزود: با اقدامات اطلاعاتي و جمع آوري سرنخ هاي به دست آمده، عوامل پليس آگاهي به صورت محسوس و نامحسوس تمامي بانک هاي شهرستان کنگاور را تحت نظر قرار دادند، اما متهم که بسيار هوشمندانه عمل مي کرد هيچ ردي از خود باقي نمي گذاشت که در نهايت با تلاش هاي شبانه روزي پليس، فرد كلاهبردار شناسايي و در يک عمليات ضربتي دستگير شد.

فرمانده انتظامي استان کرمانشاه گفت: متهم در بازجويي هاي صورت گرفته در ابتدا منکر هرگونه انجام کلاهبرداري شد، اما در مواجهه با مدارک و مستندات کافي به بزه انتسابي اعتراف کرد.

وی افزود: تحقيقات از متهم کماکان ادامه دارد و احتمال مي رود به تعداد شاکيان پرونده اضافه شود.

امان اللهي اظهار کرد: متهم تاكنون به چندين مورد كلاهبرداري به ميزان پنج ميليارد ريال در استان هاي تهران، همدان، لرستان، كرمانشاه و كردستان اعتراف کرده است، همچنين دو مورد سابقه قاچاق سلاح و کلاهبرداري نيز دارد و به تازگي از زندان آزاد شده است.

وي با اشاره به اينکه پليس بارها و بارها به شهروندان هشدار داده که فريب وعده هاي واهي سودجويان را نخورند، متذکر شد: متأسفانه مجرمان و متخلفان هستند که از بي توجهي مردم به هشدارها و توصيه هاي پليسي بهره مند مي شوند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار