کرمانشاه؛

فعالیت سه فرهنگ سرا در شهر کرمانشاه

روزانه به طور متوسط 600 نفر از خدمات فرهنگ سراها بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرپرست معاونت فرهنگی شهرداری کرمانشاه با اشاره به فعالیت سه فرهنگ سرا در شهر کرمانشاه، گفت: روزانه به طور متوسط 600 نفر از خدمات این فرهنگسراها بهره‌مند می‌شوند.

پوریا جلالی گفت: یک فرهنگ سرا در پارک درخشان، یک فرهنگ سرا در خیابان شهید جعفری و یک فرهنگ سرا نیز در چهارراه جوانشیر داریم.

وی ادامه داد: فرهنگ سرای جوانشیر به دلیل تغییر کاربری که در زمان شهردار قبل انجام شد حدود دو ماه تعطیل بود، اما اکنون فعال است و به زودی ترم جدید خود را آغاز خواهد کرد.

سرپرست معاونت فرهنگی شهرداری کرمانشاه از ارائه آموزش به حدود 200 نفر در روز در هریک از فرهنگ سراهای کرمانشاه خبر داد و تاکید کرد: در مجموع روزانه حدود 600 نفر از خدمات فرهنگسراها بهره‌مند می‌شوند.

به گفته این مسئول، تعداد افرادی که از خدمات آموزشی و فرهنگی فرهنگ سراها استفاده می‌کنند متفاوت و گاهی در فصل تابستان محدودیت ظرفیت هم به دلیل تعداد زیاد مراجعین ایجاد می‌شود، زیرا مردم شناخت خوبی نسبت به فرهنگ سراها و خدماتی که ارائه می‌کند، پیدا کرده‌اند.

جلالی معتقد است، هر سه فرهنگ سرای کرمانشاه همواره فعال و در حال ارائه خدمات به تمام مردم در تمام محدوده‌های سنی هستند.

وی تصریح کرد: هدف اصلی فرهنگ سراها پرکردن اوقات فراغت تمام اقشار مردم، همکاری با انجمن‌های مردم نهاد و کانون‌های تخصصی، برپایی نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها و ... است.
 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.