پذیرش قبول شدگان آزمون استخدامی برای ورود به حرفه معلمی

مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی آموزش و پرورش از اعلام نتایج نهایی افراد برای شرکت در دوره‌های مهارت‌آموزی و ورود به حرفه معلمی طی یک ماه و نیم آینده خبر داد.

سیدحسن حسینی مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون چگونگی بررسی وضعیت پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی گفت: اعلام نتایج آزمون شب گذشته از سوی سازمان سنجش اعلام شده و افراد پس از پذیرفته شدن باید طبق برنامه ریزی های آموزش و پرورش برای مصاحبه و بررسی مدارک حاضر شوند.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی اعلام شده در سایت سازمان سنجش به تفکیک استان‌ها قرار گرفته و افراد می توانند طبق آن مراجعه کنند.

حسینی اظهار داشت: فردا از طرف آموزش و پرورش کدی به استان ها ارسال شده تا بررسی  اطلاعات سه برابر ظرفیت انجام شود.

مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی آموزش و پرورش در خصوص رسیدگی به اعتراضات گفت: سازمان سنجش متولی برگزاری آزمون و مرجع رسیدگی به اعتراضات مربوط به آن است.

حسینی درباره زمان آغاز دوره های مهارت آموزی عنوان کرد: این مرحله پس از بررسی مدارک و نتایج مصاحبه ها اجرایی می شود که طبق برآوردهای ما حدود یک ماه و نیم آینده وارد این مرحله می شویم.

وی بیان کرد: شرط پذیرش در یک منطقه کسب حداقل 50 درصد بالاترین نمره بوده و چنانچه ظرفیت در منطقه‌ای خالی باشد یا افراد امتیاز کافی برای آن شغل محل را کسب نکرده یا پذیرفته شده از سهمیه خاص برخوردار بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار