طرح رتبه‌بندی معلمان به قوت خود باقی است

مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: رتبه‌بندی معلمان همچنان به قوت خود باقی است و در صدد افزایش تأثیرگذاری آن در زندگی فرهنگیان هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد فاضل مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش در حاشیه مراسم گردهمایی کارشناس مسئولان امور زنان آموزش و پرورش که در باشگاه فرهنگیان تهران انجام شد در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت رتبه‌بندی معلمان اظهار داشت: روند اجرای این طرح همانند سال گذشته اجرایی شده و امیدواریم از جهت پوشش و تأثیر‌گذاری در معیشت فرهنگیان ارتقا پیدا کند.

وی با بیان اینکه فرم ارزیابی تأثیری چندانی در رتبه‌بندی نداشته و روند همیشگی خود راطی می‌کند، عنوان کرد: این ارزیابی هر ساله برای معلمان در نظر گرفته می‌شود تا تأثیر فعالیت‌های آن‌ها نمایان شود.

فاضل بیان کرد: آموزش و پرورش همواره به دنبال توسعه فعالیت‌ها است و طرح صلاحیت حرفه‌ای برنامه‌ای جامع بوده که ابعاد مختلفی را در بر می‌گیرد و پس از زمینه‌سازی لازم برای آن باید در دستور کار قرار گیرد.

مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش پیرامون پرداخت مطالبات فرهنگیان گفت: با توجه به بررسی‌ها وپیگیر‌ی‌های انجام شده اواخر آذر ماه این معوقات برای فرهنگیان پرداخت می‌شود.

فاضل با اشاره به اینکه سرانه مدارس نیز بخشی از مطالبات هستند که آذر ماه پرداخت می‌شوند، گفت: البته بخشی از سرانه مدارس در استان‌های مختلف به تناسب شرایط واریز شده و تنها بخشی از آن باقی مانده که وصول آن در دستور کار قرار گرفته است.

وی در خصوص شرایط دانشجو معلمانی که در آزمون جامع رد صلاحیت شدند بیان کرد: این افراد در مرحله بررسی مجدد قرار گرفتند و بر ای فعالیت در سال تحصیلی آینده پس از قبولی در آزمون در حرفه معلمی به کار گرفته می‌شوند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار